آخرین خبرها

دعای ترک مشروبات الکلی و رهایی از اعتیاد

امروز و در این مطلب از سایت ملکوت786 قصد داریم به شما عزیزان دعای ترک مشروبات الکلی و رهایی از اعتیاد را بیاموزیم. در صورتی که درگیر اعتیاد سخت هستید و زندگی تان را بر هم ریخته است. این دعا می تواند رفع کننده مشکلات و سختی های پیش و رو باشد.

,دعای ترک مشروبات الکلی,دعا برای ترک مشروبات الکلی,دعا برای ترک مشروب الکلی,دعای دفع مشروبات الکلی,دعای ترک اعتیاد,دعای ترک اعتیاد تجربه شده,دعای ترک اعتیاد قوی,دعای ترک اعتیاد همسر,دعای ترک اعتیاد شوهر,دعای ترک اعتیاد تریاک,دعای ترک اعتیاد صوتی,دعای ترک اعتیاد از بهجت

دعای-ترک-اعتیاد دعای شفای بیماری

دعای ترک مشروبات الکلی و رهایی از اعتیاد,دعای ترک اعتیاد فوری,دعا ترک اعتیاد,دعا ترک اعتیاد سریع التاثیر,دعا برای ترک اعتیاد شوهر ,دعای بسیار قوی برای ترک اعتیاد,دعای خیلی قوی برای ترک اعتیاد,دعا برای ترک اعتیاد همسر,دعا برای ترک اعتیاد تریاک,دعا ترک اعتیاد از بهجت,دعاي ترك اعتياد,دعا برای ترک اعتیاد به تریاک

دعای ترک مشروبات و اعتیاد تجربه شده

انسانی که طالب عزت و سلامتی خود و خانواده اش میباشد، باید به هیچ روی دور این امور نگردد و از محاسنی که به آن امور میپردازند دوری گزیند.

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایها الناس قد جاءتکم موعظة من ربکم و شفاء لما فی الصدور و هدی و رحمة للمؤمنین یا ایها الذین امنوا انما الخمر المیسر و الا نصاب و الازلام رجس من عمل الشیطان فاجتنبوه لعلکم تفلحون انما یرید الشیطان ان یوقع بینکم العدواة و البغضاء فی الخمر و المسیر و یصدکم عن ذکر الله و عن الصلوة فهل منتهون واما ینزغنک من الشیطان نزع فا ستعذ باللّٰه انه سمیع علیم و قل رب اعوذ بک من همزات الشیاطین و اعوذ بک رب ان یحضرون قل جاء الحق ما یبدی البطل و ما یعید ذلک الفضل من اللّٰه و کفی بالله علیماً و توکل علی اللّٰه و کفی باللّٰه وکیلاً و للّٰه علم السموات و الارض و اللّٰه کل شی قدیر.

نوشتن و حمل آیات فوق، یا شستن آیات با گلاب و خوردن از آن و غسل کردن با آن باعث ترک اعمال میکردد.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *