آخرین خبرها

دعای تسخیر قلب معشوق مذکر از راه دور

اگر می خواهید قلب شخص معشوق تان را از راه دور جلب کنید و او را عاشق خودتان کنید. حتما در ادامه این مطلب از سایت ملکوت786 دعای تسخیر قلب معشوق مذکر از راه دور را بخوانید. ان شاء الله که نجات یافته و بر سختی های زندگی نیز غلبه می کنید. این گونه دعا ها حاجت دهنده هستند و گره باز می کنند.

,دعای تسخیر قلب,دعای تسخیر قلب از راه دور,دعای تسخیر قلب شخص مورد نظر,دعای تسخیر قلب مرد,دعای تسخیر قلب,دعای تسخیر قلب معشوق از راه دور,دعای تسخیر قلب دختر از راه دور,دعای تسخیر قلب زن از راه دور,دعا تسخیر قلب شخص مورد نظر,دعا برای تسخیر قلب شخص مورد نظر,دعا برای تسخیر قلب فرد مورد نظر

دعا-های-تسخیر-قلب-مرد مهر و محبت

دعای تسخیر قلب معشوق مذکر از راه دور,دعای تسخیر قلب فرد مورد نظر,دعاي تسخير قلب مرد,دعای تسخیر قلب مرد برای ازدواج,دعای تسخیر قلب مردم,دعا تسخیر قلب مرد,دعای تسخیر قلب شوهر ,دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج از راه دور,دعا برای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج,دعای تسخیر قلب بسیار قوی,دعای قوی برای تسخیر قلب معشوق,دعای بسیار قوی برای تسخیر قلب,دعاهای تسخیر قلب قوی,

عزیزان شما می توانید این دعا ها را برای جلب عشق و زیاد شدن مهر و محبت شخصی که دوستش دارید بخوانید که نتیجه می گیرید. ان شاء الله.

دعای تسخیر مذکر برای دختران

ا ب ف ا ل ه و ل د ر ک م ه    را بر کف دست نوشته بلیسد یا آن که بر ظرفی نوشته و بشوید و آب آن را بنوشد و تا سه روز تکرار کند عشق آن زن فراموش خواهد شد . بعد از آن این ذکر را بخواند :

وَقِيلَ الْيَوْمَ نَنسَاكُمْ كَمَا نَسِيتُمْ لِقَاء يَوْمِكُمْ هَذَا فَنَسِيَ مَا قَدَّمَتْ يَدَاهُ وَلَقَدْ عَهِدْنَا إِلَى آدَمَ مِن قَبْلُ فَنَسِيَ وَلَمْ نَجِدْ لَهُ عَزْمًا کَذلِکَ یَنسِی ( اسم خود و مادرش را بنویسد ) عَن حُبِّ ( اسم زن و مادرش را بنویسد )

برای جلب محبت محبوب آیه ۷۲ سوره یس وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَکُوبُهُمْ وَمِنْهَا یَأْکُلُونَ را ۸۳ مرتبه بر شکر یا خرما یا کشمش یا انجیر چنانچه هر کدام از این ها را دوست داشته باشد بخوان و به او بده تا بخورد . محبت او نسبت به شما بسیار بیشتر خواهد گشت این عمل از مجربات صحیحه است.

اگر با کسی دوست است و می خواهد او نیز با او دوستی کند این اذکار را هر روز ۱۰۰۰ مرتبه بخواند و بر شیرینی بدمد و به او بخوراند یا بر گل بدمد و به او بدهد تا بو کند بی شک مطلوب او مطیع و فرمان بردار خواهد شد . این عمل مجرب است واللهُ الْمُسْتَعانُ عَلی ما تَصِفُونَ یا رَفیقُ یا شَفیقُ نَجِّنی مِنْ کُلِّ فَتیقٍ

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *