آخرین خبرها

دعای جلب عشق و محبت میان زن و شوهر

دعای جلب عشق و محبت میان زن و شوهر

به شما عزیزان در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت ملکوت 786 گره گشای اسلامی می آموزیم که سبب زیاد شدن مهر و محبت و جلب علاقه می شود، متن کامل دعای جلب عشق و محبت میان زن و شوهر را در ادامه بخوانید که ان شاء الله هر چه زود تر حاجت می گیرید.

02302372067 دعا و ختم مجرب مهر و محبت
دعای جلب عشق و محبت میان زن و شوهر

دعای جلب عشق و محبت میان زن و شوهر,دعای مهر و محبت مجرب,دعای مهر و محبت بسیار مجرب,دعای بسیار مجرب برای مهر و محبت,دعای مهر محبت مجرب,دعای مجرب مهر و محبت سریع,دعاهای مجرب مهر و محبت,دعای مجرب برای مهر و محبت,مجرب ترین دعای مهر و محبت,دعای مجرب برای مهر و محبت بین زن و شوهر,دعای بسیار مجرب مهر و محبت,دعای مجرب مهر محبت بین زن و شوهر,دعای مجرب برای مهرومحبت معشوق,دعای مجرب برای مهر محبت,دعای مجرب جهت مهر محبت,دعای مجرب مهر و محبت,دعاهای مجرب برای مهر و محبت,دعای مجرب مهر محبت

دعای جلب عشق و محبت میان زن و شوهر

به جهت عشق و علاقه شدید میان خود همسر خویش ابتدا نیت نماید و در ایام سعد و خارج شده از قمر در عقرب با ایمان کامل آیات :

[وَلَئِنْ سَأَلْتَهُمْ مَنْ خَلَقَهُمْ لَیَقُولُنَّ اللَّهُ فَأَنَّى یُؤْفَکُونَ﴿۸۷﴾
وَقِیلِهِ یَا رَبِّ إِنَّ هَؤُلَاءِ قَوْمٌ لَا یُؤْمِنُونَ﴿۸۸﴾
فَاصْفَحْ عَنْهُمْ وَقُلْ سَلَامٌ فَسَوْفَ یَعْلَمُونَ﴿۸۹﴾]

را با رعایت کامل آداب و شرایط بر روی چهار کاغذ بدون خط به طور جداگانه بنویسد و در چهار قسمت از منزل یا چهار کُنج و گوشه منزلشان دفن نماید ان شاءالله محبتشات افزون گردد و این عمل مجرب است.

 

به جهت جلب محبت فوری همسر خود ابتدا نیت کند و در ایام سعد و به دور از قمر در عقرب مجرب است که دعای ذیل را :

(بسم الله الرحمن الرحیم. هل اتی علی الانسان حین من الدهر لم یکن شیئاْ مذکورا انا خلقنا الانسان من نطفه امشاج نبتلیه فجعلناه سمیعاْ بصیراْ)

با رعایت آداب و شرایط بنویسد و در آب یا شربت حل کند و به خورد شوهر خویش دهد تا میل نماید و بعد با ایمان و اعتقاد قلبی ذکر ذیل را تلاوت کند (لِکَ بُبتَلئ فلان) . ان شاءالله محبتشان افزون گردد

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *