آخرین خبرها

دعای جلب محبت و ازدواج جوانان پرخیر و سریع الاثر

دعای جلب محبت و ازدواج جوانان پرخیر و سریع الاثر

در این پست قصد داریم به شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت ملکوت 786 دعای جلب محبت و ازدواج جوانان پرخیر و سریع الاثر را شرح دهیم که نتیجه بخش است و سبب می شود زود تر از سختی ها، مشکلات و تلخی های زندگی عبور کنید و اگر ازدواج شما با مشکلاتی روبرو شده است قطعا دعای جلب محبت و ازدواج جوانان پرخیر و سریع الاثر نتیجه را دگرگون می کند.

702378362078637 بخت گشایی و ازدواج دعا و ختم مجرب
دعای جلب محبت و ازدواج جوانان پرخیر و سریع الاثر

دعای جلب محبت و ازدواج جوانان پرخیر و سریع الاثر,دعای جلب محبت شوهر,دعای جلب محبت از راه دور,دعای جلب محبت دیگران,دعای جلب محبت دختر,دعای جلب محبت شدید از راه دور,دعای جلب محبت معشوق,دعای جلب محبت خوراکی,دعای جلب محبت سوزاندنی,دعای جلب محبت شوهر به سمت زن از راه دور,دعای جلب محبت پسر,دعای جلب محبت پدر شوهر,دعای جلب محبت فوری,دعای جلب محبت خلایق,دعای جلب محبت پسر از راه دور,دعای جلب محبت در مفاتیح,دعای جلب محبت,دعای جلب محبت پدر,دعای جلب محبت سریع,دعای جلب محبت دختر از راه دور,دعای جلب محبت از راه دور فوری

دعای جلب محبت و ازدواج جوانان پرخیر و سریع الاثر

از امیرالمؤمنین نقل شده که هر کس قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد و در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند و پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد. به علاوه، این دعا را نیز در قنوت نماز و بعد از هر نماز، در سجده و یا هر وقت دیگر زیاد بخوانید:

«اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک»؛« خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداری ات از نافرمانیت». برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا 114 مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.

خواندن این دعای قرآنی نیز مفید است: «رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر» ؛ «خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم». (قصص، آیه 24). قرآن مجید می فرماید که وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *