آخرین خبرها

دعای در امان ماندن از گناهان و رهایی از بلا

دعای در امان ماندن از گناهان و رهایی از بلا

امروز و در این مطلب از سایت ملکوت 786 قصد داریم به شما عزیزان گره گشای تجربه شده ای می آموزیم که باعث می شود اگر می خواهید از سخت ترین گناهان در امان بمانید ان شاء الله که زود تر نتیجه بگیرید.

2036736028370 دعا و ختم مجرب
دعای در امان ماندن از گناهان و رهایی از بلا

دعای در امان ماندن از گناهان و رهایی از بلا,دعای آمرزش گناهان,دعای آمرزش گناهان کبیره,دعای آمرزش گناهان مردگان,دعاي آمرزش گناهان,دعای آمرزش گناهان صحیفه سجادیه,دعا براي آمرزش گناهان,دعا آمرزش گناهان,دعاهای آمرزش گناهان,دعای بخشش گناهان کبیره,دعای بخشش گناهان,نماز برای آمرزش گناهان کبیره,

دعای در امان ماندن از گناهان و رهایی از بلا

استسلمت مولای لک، و اسلمت نفسی الیک، و توکلت فی کل اموری علیک و انا عبدک و ابن عبدیک، اخبانی اللهم فی سترک عن شرار خلقک و اعصمنی من کل اذی و سوء بمنک، و اکفنی شر کل ذی شر بقدرتک.
اللهم من کادنی او ارادنی فانی ادرابک فی نحره، و استعین بک منه، و استعیذ منه بحولک و قوتک، و شد عنی ایدی الظالمین اذ کنت ناصری لا اله الا انت، یا ارحم الراحمین، و اله العالمین. اسالک کفایة الاذی، و العافیة و الشفاء، و النصر علی الاعداء، و التوفیق لما تحب ربنا و ترضی، یا اله العالمین، یا جبار السماوات و الارضین، یا رب محمد و اله الطیبین الطاهرین صلواتک علیهم اجمعین. (150)

 

ديلمى در كتاب اعلام الدين از ابن عباس روايت كرده: حضرت رسول (ص) فرمود: هر كه سه مرتبه اين آيات را پس از نماز مغرب بخواند، آنچه را از ثواب در روز گذشته از او فوت شده دريابد و نمازش پذيرفته شود و اگر بعد از هر نماز واجب و مستحب آن را بخواند به عدد ستارگان آسمان و قطرات باران و برگ درختان و ذرات خاك زمين، برايش حسنات نوشته مى شود و چون بميرد، در ازاى هر حسنه ده حسنه، در قبر به او داده مى شود. اين است آيات:
فَسُبْحانَ اللَّهِ حينَ تُمْسُونَ وَ حينَ تُصْبِحُونَ

وَ لَهُ الْحَمْدُ فِى السَّمواتِ وَ الاَْرْضِ وَ عَشِيّا وَ حينَ تُظْهِرُونَ

يُخْرِجُ الْحَىَّ مِنَ الْمَيِّتِ وَ يُخْرِجُ الْمَيِّتَ مِنَ الْحَىِّ وَ يُحْيِى الاَْرْضَ بَعْدَ مَوْتِها وَ كَذلِكَ تُخْرَجُونَ

سُبْحانَ رَبِّكَ رَبِّ الْعِزَّةِ عَمّا يَصِفُونَ

وَ سَلامٌ عَلَى الْمُرْسَلينَ وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمينَ

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *