آخرین خبرها

دعای دفع اجنه و رفع شر در زندگی و رهایی از خطرات

دعای دفع اجنه و رفع شر در زندگی و رهایی از خطرات یک دعای نتیجه بخش.

در این مطلب از سایت ملکوت786 به شما عزیزان دعای مجربی می آموزیم که سبب می شود اگر درگیر شر، بلاها، مشکلات، سختی ها و گرفتاری های زندگی شده اید. به شما پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب دعایی را بخوانید که در کتاب مفاتیح الجنان آورده شده است. این دعا می تواند مشکلات شما را حل کند و زندگی تان را سرشار از امید به آینده کرده و در واقع شر اجنه را دور می سازد.

,دعای اجنه,دعای دفع اجنه,دعای دفع اجنه و شیاطین,دعای احضار اجنه,دعای دفع اجنه از خانه,دعای دوری اجنه از خانه,دعای تسخیر اجنه,دعای جذب اجنه,دعای کشتن اجنه,دعای حرز اجنه,دعای دفع اجنه و شیاطین از خانه,دعای دفع جن از بدن,دعای دفع جن از خانه,دعای دفع جن در مفاتیح,دعای دفع جن کافر,دعای دفع جن و انس,دعای دفع جن میکائیل

دعای-دفع-اجنه-و-شیطان-رجیم دعا

دعای دفع اجنه و رفع شر در زندگی و رهایی از خطرات,دعای دفع شیطان و جن,دعا برای دفع اجنه و شیاطین,دعای احضار جن مسلمان,دعای احضار جن صوتی,دعای احضار جن مسلمان صوتی,دعای احضار جن کافر,دعای احضار جن در خانه,دعای احضار جن زن,دعای احضار جن موکل,دانلود دعای دفع جن از خانه,دعای دوری جن از خانه,دعا برای دوری جن از خانه,دعای کشتن جن

حضرت صادق(علیه‌السلام) نقل‌شده: حضرت سجاد(علیه‌السلام) می‌فرمود: هرگاه این کلمات را بگویم، اگر جن و انس به زیان من گرد آیند باکی ندارم:

بِسْمِ اللّٰهِ وَبِاللّٰهِ، وَمِنَ اللّٰهِ، وَ إِلَى اللّٰهِ، وَفِی سَبِیلِ اللّٰهِ، وَعَلَىٰ مِلَّهِ رَسُولِ اللّٰهِ صَلَّى اللّٰهُ عَلَیْهِ وَآلِهِ . اللّٰهُمَّ إِلَیْکَ أَسْلَمْتُ نَفْسِی، وَ إِلَیْکَ وَجَّهْتُ وَجْهِی، وَ إِلَیْکَ أَلْجَأْتُ ظَهْرِی، وَ إِلَیْکَ فَوَّضْتُ أَمْرِی، اللّٰهُمَّ احْفَظْنِی بِحِفْظِ الْإِیمانِ مِنْ بَیْنِ یَدَیَّ وَمِنْ خَلْفِی، وَعَنْ یَمِینِی وَعَنْ شِمالِی، وَمِنْ فَوْقِی وَمِنْ تَحْتِی، وَما قِبَلِی، وَادْفَعْ عَنِّی بِحَوْ لِکَ وَقُوَّتِکَ، فَإِنَّهُ لَاحَوْلَ وَلَا قُوَّهَ إِلّا بِکَ.

به نام خدا و به خدا و از خدا و به سوی خدا و در راه خدا و بر آیین رسول خدا (درود خدا بر او و خاندانش)، خدایا خویشتن را تسلیم تو کردم و رویم را به جانب تو متوجه نمودم و به تو پشت‌گرم شدم و کارم را به تو واگذاشتم، خدایا مرا به حفظ ایمان حفظ کن، از پیش رویم و از پشت سرم و از سمت راست و چپم و از بالای سرم و زیر پایم و آنچه نزد من است، به حول و نیرویت از من دور کن، زیرا جنبش و نیرویی جز به تو نیست.

دعای دفع شر و خطرات

از حضرت صادق(علیه‌السلام) روایت شده: برای دفع شرّ جنیان در سفر و بیابان و جاهای هولناک آن، دست بر سر بگذارد و با صدای بلند بخواند:

﴿أَفَغَیْرَ دِینِ اللّٰهِ یَبْغُونَ؛ وَ لَهُ أَسْلَمَ مَنْ فِی السَّمٰاوٰاتِ وَ الْأَرْضِ طَوْعاً وَ کَرْهاً وَ إِلَیْهِ یُرْجَعُونَ﴾

آیا غیر دین خدا را می‌جوئید و به او تسلیم شد آن‌که در آسمان‌ها و زمین است، با اختیار و بی‌اختیار و به سوی او بازگردند.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *