آخرین خبرها

دعای دفع استرس هنگام انجام کار های مهم و پرهراس

دعای دفع استرس هنگام انجام کار های مهم و پرهراس

در ادامه یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت ملکوت 786 قصد داریم دعای دفع استرس هنگام انجام کار های مهم و پرهراس را بخوانیم که از ائمه علیهم السلام روایت شده و باعث می شود سخت ترین مشکلات شما در کسری از ثانیه حل شود.

0736237802637602873 دعا و ختم مجرب
دعای دفع استرس هنگام انجام کار های مهم و پرهراس

دعای دفع استرس هنگام انجام کار های مهم و پرهراس,دعا برای رفع استرس و نگرانی,دعایی برای رفع استرس و نگرانی,دعا جهت رفع استرس و نگرانی,دعای عجیب برای آرامش قلبی و رفع استرس و نگرانی,دعا برای رفع استرس و افسردگی,دعا رفع استرس

دعای دفع استرس هنگام انجام کار های مهم و پرهراس

از طریق محمد بن حسن صفار از امام صادق علیه السلام و نیز از غیر آن حضرت روایت شده است که: وقتی مردم در روز احد از گرد حضرتش پراکنده شدند، به دعا دست برداشت که:
اللهم لک الحمد و الیک المشتکی و أنت المستعان.
جبرئیل علیه السلام نازل شد و گفت: ای محمد! دعایی که خواندی دعای ابراهیم بود؛ آن گاه که در آتشش افکندند و دعای یونس؛ آن گاه که در دل نهنگ افتاد.
(امام صادق علیه السلام) افزودند: پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم این دعا را نیز می خواندند:
اللهم اجعلنی صبوراً و اجعلنی شکوراً و اجعلنی فی امانک.

دعای پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم در روز بدر

اللهم أنت ثقتی فی کل کرب، و أنت رجائی فی کل شده، و أنت لی فی کل امر نزل بی ثقه و عده، و کم من کرب یضعف عنه الفواد، و تقل فیه الحیله، و یخذل فیه القریب، و یشمت به العدو، و تعنینی، فیه الأمور، انزلته بک و شکوته الیک، راغباً فیه الیک عمن سواک، ففرجته و کشفته عنی و کفیتنیه، فأنت ولی کل نعمه و صاحب کل حاجه و منتهی کل رغبه، فلک الحمد کثیراً و لک المن فاضلاً.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *