آخرین خبرها

دعای دفع ترس و خوف تنهایی و حضور در یک مکان مجرب

اگر از حضور در یک مکان تاریک و خلوت دچار ترسید می شوید. پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت ملکوت786 دعای دفع ترس و خوف تنهایی و حضور در یک مکان مجرب را بیاموزید.

ان شاء الله که بهترین نتیجه را می گیرید و خوف و ترس شما از اشخاص و مکان ها نیز از بین می رود. بالاخره هر انسانی یک ترس دارد و نمی توانیم بگوییم که انسان ها هیچ نقطه ضعفی ندارند.

,دعای دفع ترس,دعای رفع ترس بچه,دعای رفع ترس کودک,دعای رفع ترس کودکان,دعای رفع ترس و استرس,دعای رفع ترس و اضطراب,دعای رفع ترس کودک صوتی,دعاي رفع ترس كودك,دعای برای رفع ترس کودکان,دعا برای رفع ترس کودکان,دعای برای رفع ترس کودک,دعای رفع ترس در کودک,دعا برای دفع ترس کودکان,دعا برای رفع ترس کودک,دعا برای رفع ترس و استرس

-های-رفع-ترس-شدیدد دعا دعای رفع غم و ناراحتی

دعای دفع ترس و خوف تنهایی و حضور در یک مکان مجرب,دعا جهت رفع ترس و استرس,دعای برای رفع استرس و ترس,دعا برای رفع ترس و اضطراب,دعا جهت رفع ترس و اضطراب,دعا براي رفع ترس و اضطراب,دعا برای رفع ترس و اضطراب کودک,دعا برای دفع ترس و اضطراب,دعا دفع ترس و اضطراب,دعای برای رفع ترس نوزاد,دعا جهت رفع ترس نوزاد,دعا براي رفع ترس نوزاد,دعا برای رفع ترس در خواب,دعا برای رفع ترس کودک در خواب,دعای رفع ترس و بی خوابی,دعا برای رفع ترس نوزاد در خواب

برای رفع تنهایی این دعا که ذکر حضرت زکریا بود را بخوانید:

«رَبِّ لا تَذَرْنی‏ فَرْداً وَ أَنْتَ خَیرُ الْوارِثینَ»

(قسمتی از آیه ۸۹ سوره انبیا)

«پروردگار من مرا تنها مگذار و تو بهترین وارثانی»

دعای دفع خوف تنهایی

ابوحمزه می گوید، امام محمدباقر (ع) به من فرمود: هرگاه پیشامدی برای تو رخ داد که موجب ترس و اندوه تو شد، به گوشه ای از خانه خود برو و بعد از خواندن دو رکعت نماز، هفتاد بار این دعا را بخوان:

«یَا أَبْصَرَ النَّاظِرِینَ‏ وَ یَا أَسْمَعَ السَّامِعِینَ وَ یَا أَسْرَعَ الْحَاسِبِینَ وَ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ»

در نیت این نماز می توانید بگویید: «دو رکعت نماز رفع تنهایی به جا می آورم قربه الی الله»

ابن منذر می گوید: خدمت امام صادق (ع) از وحشت و (ترس و اندوه و تنهایی) خودم گفتم. حضرت فرمود: اگر این ذکر را بگویید، چه در شب و چه در روز، از تنهایی هراسی نداشته باشید:

«بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ وَ بِاللَّهِ‏ وَ تَوَکَّلْتُ‏ عَلَى‏ اللَّهِ‏ وَ أَنَّهُ‏ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ‏ إِنَّ اللَّهَ بالِغُ أَمْرِهِ‏ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدْراً اللَّهُمَّ اجْعَلْنِی فِی کَنَفِکَ وَ فِی جِوَارِکَ وَ اجْعَلْنِی فِی أَمَانِکَ وَ فِی مَنْعِک‏»

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *