آخرین خبرها

دعای دفع جن روزی و موفقیت های مالی

امروز می خواهیم دعایی بخوانیم که اگر فکر می کنید روزی تان طلسم شده است. نجات پیدا کنید و مشکلات زندگی روزمره تان حل شود. متن کامل دعای دفع جن روزی و موفقیت های مالی را در ادامه از ملکوت 786 بیاموزید. به امید خدای بزرگ و بخشنده شرایط و وضعیت مالی شما بهتر می شود.

,دعای احضار اجنه,دعای احضار جن مسلمان صوتی,دعای احضار جن در خانه,دعای دفع اجنه و شیاطین از خانه,دعای دفع اجنه و شیاطین,دعا برای دفع اجنه و شیاطین,دعای دوری اجنه از خانه,دعای دوری جن از خانه,دعای تسخیر اجنه,دعای جذب اجنه,دعای کشتن اجنه,دعای کشتن جن,دعای حرز اجنه,دعای دوری از اجنه,دعاي دوري از جن,دعا برای دوری از اجنه

-برای-دفع-اجنه رزق و روزی

دعای دفع جن روزی و موفقیت های مالی,دعای فراری دادن اجنه,دعای فراری دادن جن,دعای فراری دادن جن از خانه,دعای فراری دادن جن از بدن,دعا برای فراری دادن جن,دعای حفاظت از اجنه,دعای حفاظت از جن,دعای افزایش روزی بهجت,دعای افزایش روزی حلال,دعای افزایش روزی برای مغازه,دعای افزایش روزی و برکت,دعای روزی در مغازه,دعای رزق روزی در مغازه,دعای روزی مغازه,دعای روزی مغازه و کار

جهت رفع و دفع مشکلات ، گرفتاریها و بلایا و نیز افزایش رزق و برآمدن حاجات دو چیز پرفایده است :

اول اینکه پس از فجر دست بر سینه بگذار و هفتاد مرتبه با حضور قلب و خشوع و توجه « یا فَتّاح » به معنای (ای گشاینده مشکلات) بگو.

دوم اینکه به خواندن این دعا مداومت داشته باش  لا حَوْلَ وَ لا قُوَّةَ اِلّا بِاللهِ تَوَکَّلْتُ عَلَی الْحَیِّ الَّذی لا یَموتُ وَ الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذی لَمْ یَتَّخِذْ وَلَدًا وَ لَمْ یَکُنْ لَه شَریکٌ فِی الْمُلْکِ وَ لَم یَکُن لَه وَلیٌّ مِنَ الذُّلِّ وَ کَبِّرهُ تَکبیرًا.

همچنین گفتنِ صدمرتبه « شُکراً شُکراً » و پس از آن صدمرتبه «عَفْواً عَفْواً » پس از هر نماز در سجده، با خلوص، نافع است.

دعای دفع جن روزی و موفقیت مالی

دعای زیر را با خودکار سبزِ استفاده نشده در روز و ساعت سعد و با رعایت شرایط(توصیه می شود قسمت آموزش مطالعه شود) ، نوشته بر بازوی راست بندد شفا خواهد یافت ان شاءلله :

بسم الله الرّحمن الرّحیم یا هو یا من هو یا من لیس الّا هو صلّ علی محمّد و آل محّمد و اجعل الحامل کتابی هذا من کل همٍّ و غمٍّ و المٍ و خوفٍ و مرضٍ فرجاً و مخرجاً بمحمّدٍ و علیٍ و فاطمة و الحسن و الحسین و علیٍ و محمدٍ و جعفرٍ موسی و علیٍ و محمدٍ و علی ٍ و حسنٍ و محمّد المهدی صل الله علیهم اجمعین .

التماس دعا / تحریریه ملکوت786 مرجع دعا ها و اذکار گره گشای اسلامی

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *