آخرین خبرها

دعای دفع وحشت قبر و رهایی از استرس

اگر مدام درگیر ترس و استرس هستید و نسبت به آینده حس بدی دارید به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت ملکوت 786 مرجع دعا ها و ذکر های اسلامی حتما دعای دفع وحشت قبر و رهایی از استرس را بخوانید.

0873670623807 دعا و ختم مجرب

دعای دفع وحشت و ترس,دعای رفع وحشت و ترس,دعا برای رفع وحشت و ترس,دعای دفع وحشت,دعای رفع وحشت,دعای رفع ترس و وحشت در خواب,دعای برای رفع ترس و وحشت,دعا برای رفع وحشت و ناراحتی اعصاب,دعای رفع ترس وحشت

دعای دفع وحشت قبر و رهایی از استرس

برای دفع وحشت قبر:

پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله فرمود: هر که وقت خواب سوره تکاثر را بخواند از فتنه قبر محفوظ بماند: (1)

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

أَلْه(2)کُمُ التَّکاثُرُ * حَتّی زُرْتُمُ المَقابِرَ * کَلّا سَوْفَ تَعْلَمُونَ * ثُمَّ کَلَّا سَوْفَ تَعْلَمُونَ * کَلّا لَوْ تَعْلَمُونَ عِلْمَ الیَقِینَ * لَتَرَوُنَّ الجَحِیمَ * ثُمَّ لَتَرَوُنَّها عَیْنَ الیَقِینِ ثُمَّ لَتُسْئَلُنَّ یَوْمَئِذٍ عَنِ النَّعِیمِ(3)

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر افزون طلبی (و تفاخر) شما را به خود مشغول داشته (و از خدا غافل نموده) است. تا آنجا که به دیدار قبرها رفتید (و قبور مردگان خود را بر شمردید و به آن افتخار کردید)! چنین نیست که می پندارید، (آری) بزودی خواهید دانست! باز چنان نیست که شما می پندارید؛ بزودی خواهید دانست! چنان نیست که شما خیال می کنید؛ اگر شما علم الیقین (به آخرت) داشتید (افزون طلبی شما را از خدا غافل نمی کرد)! قطعاً شما جهنّم را خواهید دید! سپس (با ورود در آن) آن را به عین الیقین خواهید دید. سپس در آن روز (همه شما) از نعمت هایی که داشته اید بازپرسی خواهید شد!

******************

از امام صادق علیه السلام نقل شده است که برای محفوظ ماندن، یک کوزه تازه بگیر و در آن آب بریز و 30 بار سوره قدر را بخوان، آن گاه از آن بخور و وضو بگیر: (1)

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

إِنّا أَنْزَلْناهُ فِی لَیْلَهِ القَدْرِ * وَما أَدْراکَ ما لَیْلَهُ القَدْرِ * لَیْلَهُ القَدْرِ خَیْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْرٍ * تَنَزَّلُ المَلآئِکَهُ وَالرُّوحُ فِیها بِإِذْنِ رَبِّهِمْ مِنْ کُلِ ّ أَمْرٍ * سَلامٌ هِیَ حَتّی مَطْلَعِ الفَجْرِ(2)

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر ما آن [قرآن] را در شب قدر نازل کردیم! و تو چه می دانی شب قدر چیست؟! شب قدر بهتر از هزار ماه است! فرشتگان و «روح» در آن شب به اذن پروردگارشان برای (تقدیر) هر کاری نازل می شوند. شبی است سرشار از سلامت (و برکت و رحمت) تا طلوع سپیده!

پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله فرمود: هر که سوره توحید را هنگام خوابیدن 100 بار بخواند، گناه پنجاه ساله او آمرزیده خواهد شد.(3) و امام صادق علیه السلام فرمود: اگر در هنگام خروج از خانه 10 بار بخواند در حفظ خدا باشد تا برگردد: (4)

 

 

 

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *