آخرین خبرها

دعای رسیدن به پسر و شخص مورد علاقه برای دختران

اگر دختری هستید که می خواهید به شخص مورد علاقه تان در زندگی برسید. دعای رسیدن به پسر و شخص مورد علاقه برای دختران می تواند یک کلید اصلی برای رسیدن به این اصل شود.

در صورتی که زندگی تان پر از دغدغه هایی مانند ازدواج و گشایش بخت است این دعا می تواند حاجت دهد و مشکلات شما را به صورت سریع حل کند. ان شاء الله که از آن حاجت لازم را می گیرید.

,دعای جلب پسر,دعای جذب پسر برای ازدواج,دعای جذب پسر,دعای جذب پسر از راه دور,دعای جذب پسر مورد علاقه,دعای جذب پسر مورد نظر,دعای جذب پسر به دختر,دعای جذب پسر سریع الاثر,دعاي جذب پسر از راه دور,دعاي جذب پسر,طلسم جذب پسر برای ازدواج,دعای جذب پسر مورد علاقه برای ازدواج

دعا-های-جلب-پسر بخت گشایی و ازدواج

دعای رسیدن به پسر و شخص مورد علاقه برای دختران,دعا جذب پسر مورد علاقه,دعای جذب دختر مورد علاقه,طلسم جذب پسر مورد علاقه,دعای جذب مرد مورد علاقه,دعا جذب دختر مورد علاقه,طلسم جذب دختر مورد علاقه,دعا برای جذب پسر مورد نظر,دعا برای جذب مرد مورد نظر,دعای جذب دختر مورد نظر,دعا برای جذب دختر مورد نظر,دعا برای جذب پسر مجرب,دعا برای جذب پسر مورد علاقه از راه دور,دعا برای جلب محبت پسر از راه دور,دعای جذب پسران

تمامی این دعا ها در هدفی که برایتان مشخص کرده ایم بسیار سریع الاثر هستند و سبب جلب شخص و رسیدن به او می شوند.

دعای رسیدن به شخص مورد علاقه و جلب مهر و محبت او به شما در رسیدن به مراد دل و شخص مورد علاقه انان کمک می کند.

برای اینكه كسی را به مهر و محبت خود متمایل نمائیم بگونه ای كه دوری ما را تحمل نکند استفاده از این دعا طرز حیرت انگیزی کمک می کنند.

آیات كریم ذیر را بخوانید و به طعام یا آب بدمیم و سپس به شخص مورد علاقه بخورانیم یا بنوشانیم.
«بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین». (سوره مباركه نمل، آیه 30 و 31).
«لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین». (سوره مباركه قصص، ایه 10).

توجه داشته باشید:
طهارت كامل ثوب و بدن و مكان رعایت شود.
هنگام نوشتن و یا خواندن دعاها خلوص نیت و توجه کامل داشته باشید و با کسی سخن نگویید.
در كاغذ كاهی و با گلاب و زعفران بنویسید.

دعا رسیدن به شخص مورد علاقه

دعای زیر را یازده مرتبه بخواید به این نیت که شخصی که عاشق شماست یا بوده و دیگر نیست و یا اکنون به دلایلی از شما دوراست و یا شخص مورد نظرتان از راه دور عاشق شما شود.

آن دعا به شرح زیر است:

بسم الله الر حمن الرحیم. وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى. أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه. الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *