آخرین خبرها

دعای رسیدن پول از غیب سریع التاثیر کسب رزق فراوان

دعای رسیدن پول از غیب سریع التاثیر کسب رزق فراوان

به شما عزیزان در ادامه این پست گره گشای قوی و اسلامی می آموزیم که سبب می شود بدهی های شما هر چه زود تر توسط تلاش خودتان پرداخت شود و اگر درگیر رخداد های تلخ در زندگی هستید دعای رسیدن پول از غیب سریع التاثیر کسب رزق فراوان نتیجه بخش است.

086370836208637 دعا و ختم مجرب رزق و روزی
دعای رسیدن پول از غیب سریع التاثیر کسب رزق فراوان

دعای رسیدن پول از غیب سریع التاثیر کسب رزق فراوان,دعای کسب رزق و روزی,دعا کسب رزق و روزی,دعا برای کسب رزق و روزی,دعا برای کسب رزق و روزی حلال,دعای کسب رزق روزی,دعا جهت کسب رزق و روزی,دعای رزق و روزی کسب و کار,دعای رزق و روزی برای کسب و کار,دعای رزق و روزی در کسب و کار,دعای رزق و روزی در محل کسب,دعای رزق روزی برای کسب و کار,دعای کسب رزق و روزی حلال,دعای برای کسب رزق و روزی,دعا برای رزق و روزی کسب و کار,دعا برای افزایش رزق و روزی و کسب و کار,دعای رزق کسب و کار,دعای رزق و روزی و رونق کسب و کار,دعای افزایش رزق و روزی و کسب و کار,

دعای رسیدن پول از غیب سریع التاثیر کسب رزق فراوان

مرحوم آیت‌الله نیستانکی نائینی در صفحه ۷۱ جلد دوم کتاب گوهر شب چراغ و مرحوم حضرت علامه آیت‌الله العظمی سید عباس حسینی کاشانی (ره) در صفحه ۳۱۲ جلد اول کتاب المخازن دستور نمازی را قرار داده‌اند که برای ثروت کاربرد دارد.

علمای مذکور فرموده‌اند که در بعضی از تفاسیر آمده، برای ثروتمند شدن به گونه‌ای که از حساب آن عاجز باشید در سه جمعه پشت سر هم دو رکعت نماز به شکل زیر بخوانید.

در هر رکعت ۱۰ مرتبه سوره حمد و ۱۱ مرتبه توحید بخوانید و پس از خاتمه نماز، ۱۰۰ صلوات بفرست

 

وره يوسف را بنويسد و شب هنگام از خانه خارج گشته و در شكاف ديواري پنهان كند و موقع برگشتن به پشت سر خود نگاه نكند بعد از سه روز او را براي شغلي دعوت كنند و مشغول گردد.” ولي ميبايست چند مورد حتماٌ رعايت شود. اول : در نوشتن آيات طهارت و وضو داشتن رعايت گردد , قلم و كاغذ غصبي و نجس نباشد .ديواري كه كاغذ در آن پنهان ميشود غصبي و ناپاك نباشد . موقع برگشتن به هيچ وجه نبايد به پشت سر نگاه كرد.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *