آخرین خبرها

دعای رفع اثر بیهوشی بیماران مجرب – دعای درمان درد

دعای رفع اثر بیهوشی بیماران مجرب – دعای درمان درد

در یکی دیگر از پست ها و عناوین و ادعیه شفابخش سایت ملکوت 786 به شما عزیزان گره گشای تجربه شده ای می آموزیم که باعث می شود اگر خدایی نکرده دچارد در شده اید هر چه زود تر از این وضعیت رها شده و مشکلات شما یک به یک حل گردد.

02363860237802637 دعا و ختم مجرب شفای بیماری
دعای رفع اثر بیهوشی بیماران مجرب – دعای درمان درد

دعای رفع اثر بیهوشی بیماران مجرب – دعای درمان درد,دعای بیهوشی,دعای رفع بیهوشی,دعای قبل از بیهوشی,دعا برای رفع بیهوشی,دعای رفع زردی نوزاد,دعای رفع زردی نوزادان,دعاي رفع زردي نوزاد,دعا رفع زردی نوزاد,دعای درمان زردی نوزاد,دعای برای رفع زردی نوزاد,دعا برای رفع زردی نوزاد

دعای رفع اثر بیهوشی بیماران مجرب – دعای درمان درد

در دارالسلام محدث نوری ره از بحرالمنافع و تسهیل الدواء مذکور است، اگر این آیات را بنویسد و نزد خود بگذارد به خواب می رود: و جعلنا نومکم سباتاً – و جعلنا اللیل لباساً – و جعلنا النهار معاشاً – و بنینا فوقکم سبعاً شداداً – و جعلنا سراجاً و هاجاً (نباء 9 – 13).
و نیز برای خواب نمودن بیماران نقل نموده که: این آیه شریفه را بر پوست آهو بنویسد و آن را در میان ببندد (پوست نوشته شده را بپیچد).
پس به خواب رود و تا این آیه را از او جدا نکنید، بیدار نشود باذن الله عزوجل: و ذالنون اذ ذهب مغاضباً فطن ان لن نقدر علیه فنادی فی الظلمات ان لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین (انبیاء 87)(146).

قوی شدن شخص ضعیف

روایت شده است که اگر شخص ضعیفی سوره ی مبارکه ی القیامة را بشوید و بخورد، قوی می گردد به عون الله عزوجل(147).

دعای مجرب دفع زردی چهره

از موسی بن بکر روایت است که گفت: خدمت حضرت ابی الحسن (علیه السلام) رفتم، پس به من فرمود: تو را زرد چهره می بینم، تره بخور، پس خوردم و بهبودی یافتم و من را به زیاد خواندن قرآن سفارش نمود و فرمود: خواندن قرآن چهره را نورانی می کند(148).

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *