آخرین خبرها

دعای رفع دعوا کدورت و اختلاف میان زن و شوهر

دعای رفع دعوا کدورت و اختلاف میان زن و شوهر

در این عنوان قصد داریم به شما عزیزان گره گشای اسلامی و تجربه شده ای شرح دهیم که باعث می شود عشق و علاقه شما چند برابر شده و اگر می خواهید محبت را در زندگی خود روز به روز بیشتر رواج دهید دعای رفع دعوا کدورت و اختلاف میان زن و شوهر را بخوانید.

02633782603286073 دعا و ختم مجرب مهر و محبت
دعای رفع دعوا کدورت و اختلاف میان زن و شوهر

دعای رفع دعوا کدورت و اختلاف میان زن و شوهر,دعای رفع کدورت,دعای رفع کدورت از راه دور,دعای رفع کدورت بین زن و شوهر,دعای رفع کدورت بین دو نفر,دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق,دعای رفع کدورت خانوادگی,دعای رفع کدورت خانواده,دعای رفع کدورت معشوق,دعای رفع کدورت زن وشوهر,دعای رفع کدورت و آشتی,دعا برای رفع کدورت از راه دور,دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق از راه دور,دعا برای رفع کدورت و آشتی از راه دور,دعای رفع کدورت بین زن و شوهر نی نی سایت,دعا رفع کدورت بین زن و شوهر,دعای برای رفع کدورت بین زن و شوهر,دعا برای رفع کدورت بین زن و شوهر,دعا جهت رفع کدورت بین زن و شوهر,

دعای رفع دعوا کدورت و اختلاف میان زن و شوهر

برای از بین بردن کدورت و قهر بعد از دعا به خصوص بین زن و شوهر دستورالعمل ذیل را انجام دهد و سه روز آنرا تکرار کند. چهارده مرتبه آیات شریفه پنجاه و چهار تا پنجاه و ششم از سوره مبارکه اعراف را با خلوص قلبی بر ظرفی از اب پاک بخواند و سپس قدری از آن آب را بنوشد و بقیه را در چهار گوشه اتاق یا منزل بپاشد. میان آنها محبت بسیار زیاد برقرار خواهد شد. مجرب است.

رفع کننده آیات ذیل از سوره مبارکه اعراف را بخواند :

إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ (۵۴) ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً ۚ إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ (۵۵) وَلَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ (۵۶)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *