آخرین خبرها

دعای رفع غم و اندوه با اثر حتمی و تضمینی سریع الاجابه

دعای رفع غم و اندوه با اثر حتمی و تضمینی سریع الاجابه

در این مطلب از سایت ملکوت 786، مرجع دعا ها و ذکر های اسلامی و قرآنی به شما عزیزان گره گشایی را می آموزیم که تجربه شده است و سبب می شود از سخت ترین لحظات رها شویم، از این رو می توانید متن کامل دعای رفع غم و اندوه با اثر حتمی و تضمینی سریع الاجابه را در ادامه بیاموزید.

389062708673962073 دعا و ختم مجرب سبک زندگی
دعای رفع غم و اندوه با اثر حتمی و تضمینی سریع الاجابه

دعای رفع غم و اندوه با اثر حتمی و تضمینی سریع الاجابه,دعای رفع اندوه,دعای رفع اندوه و خوف,دعای رفع اندوه صحیفه سجادیه,دعا برای رفع اندوه,دعا برای رفع اندوه و سختی و غم و دلتنگی و ترس,دعای رفع حزن و اندوه,دعای برای رفع غم اندوه,دعای مجرب برای رفع اندوه,دعای رفع غم,دعای رفع غم و غصه,دعای رفع غم و اندوه و گشاده شدن کارها,دعای رفع غم و گرفتاری,دعای رفع غم و پریشانی,دعای رفع غم و اندوه صحیفه سجادیه,دعای پرخیر و برکت برای رهایی از غم و اندوه تجربه شده عظیم,دعای سریع الاثر و گره گشا برای درمان درد های سخت,دعای مجرب و عظیم رهایی از بیماری های سخت و طاقت فرسا,

دعای رفع غم و اندوه با اثر حتمی و تضمینی سریع الاجابه

اين دعا براى رفع غم و تعجيل فرج و آمدن غايب اثر عظيم دارد. حضرت يعقوب بعد از خواندن اين دعا بوى پيراهن يوسف را شنيد. امام پنجمعليه‌السلام فرمود: هنوز سفيدى صبح نزده بود كه پيراهن را آوردند و بر او افكندند، و خداوند بر او چشم و فرزندش را رد كرد.

يا حسن الصحبة يا كريم المعرفة يا خبر اله ائتنى بروح منك و فرج من عندك يا من لا يعلم كيف هو الا هو يا من سد الهواء بالسماء و كبس الارض ‍ على الماء و اختار لنفسه احسن الاسماء ائتنى بروح منك و فرج من عندك.(۶۹)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *