آخرین خبرها

دعای رفع مشکلات مالی و دور شدن از سختی های زندگی پرخیر

دعای رفع مشکلات مالی و دور شدن از سختی های زندگی پرخیر

در یکی دیگر از مطالب سایت ملکوت 786 دعای تجربه شده، سریع التاثیر و گره گشایی می خوانیم که باعث می شود به حاجت، خواسته ها و نیاز هایتان برسید و اگر فکر می کنید پیش و روی شما مشکلات زیادی وجود دارد که بیشتر آن ها مالی است حتما دعای رفع مشکلات مالی و دور شدن از سختی های زندگی پرخیر را تکرار کنید و مرتبا بخوانید.

283620836206387 دعا و ختم مجرب
دعای رفع مشکلات مالی و دور شدن از سختی های زندگی پرخیر

دعای رفع مشکلات مالی و دور شدن از سختی های زندگی پرخیر,دعا رفع مشکلات مالی,دعاهای رفع مشکلات مالی,دعای حل مشکل مالی فوری,دعا برای رفع مشکل مالی و کار,دعای گرفتن بدهی,دعای گشایش بدهی,دعای دریافت بدهی,دعای خلاصی از بدهی,دعای روز یکشنبه,دعای روزی رسان,دعای روزی مغازه,دعای روزی مغازه صوتی,دعای روزی کسب و کار,دعای روزی امام جواد,دعای روزی و برکت,دعای روزی بیشتر,دعای روزی ایت الله بهجت,دعای روزی و ثروت,دعای روزی برکت,دعای روزی روز جمعه,دعای روزی از غیب,دعای روزی صوتی,دعای روزی خوب,دعای روزی جمعه,دعای روزی مجرب,دعای روزی یکشنبه,دعای روزی توسل به امام جواد,دعای روزی در سجده,

دعای رفع مشکلات مالی و دور شدن از سختی های زندگی پرخیر

حضرت خاتم‌الانبیاء (علیه السلام) به اصحاب صفه در وقتی که از تنگدستی خود شکایت کردند این دعا را تعلیم شان فرمود که دائم بخوانند، غنی خواهند شد.

اللّهُمَّ رَبِ السَّمواتِ السَّبْعِ وَ رَبِّ الْعَرْشِ الْعَظیمِ اِقْضِ عَنّا الدَّیْنِ وَ أغْنِنا مِنَ الْفَقْرِ

 

به تجربه رسیده آن که در هر روز بخواند آیه مبارکه و من یتق الله تا آخر آیه ۳ سوره طلاق را سه مرتبه بعد از نمازهای واجب یا سه مرتبه صلوات در اول آن و سه مرتبه صلوات در آخر آن بخواند موجب وسعت رزق خواهد بود. انشاء الله.

وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکِّلْ عَلَی الله فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرا.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *