آخرین خبرها

دعای رفع کدورت معشوق و بازگشت شخص فوری و تضمینی

به شما عزیزان عنوانی دیگر از دعا ها برای رهگشایی و رفع مشکل زوجین پیشنهاد می کنیم؛ در واقع اگر می خواهید اختلاف بین شما و همسرتان یا نامزدتان حل شود دعای رفع کدورت معشوق و بازگشت شخص فوری و تضمینی را بخوانید.

ان شاء الله که پس از خواندن این دعا حاجت می گیرید و این دعا سبب می شود که اگر شخصی از زندگی تان رفته است زود تر باز گردد و اختلافات زوجین نیز حل گردد.

,دعا برای رفع کدورت از راه دور,دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق از راه دور,دعای رفع کدورت بین دو نفر از راه دور,دعای رفع کدورت بین زن و شوهر از راه دور,دعا برای رفع کدورت و دلخوری از راه دور,دعا برای رفع کینه و کدورت از راه دور,دعا برای رفع کدورت و آشتی از راه دور,دعای برای رفع کدورت بین زن و شوهر,دعا برای رفع کدورت بین زن و شوهر,دعا جهت رفع کدورت بین زن و شوهر,,دعاي رفع كدورت بين دو نفر,دعایی برای رفع کدورت بین دو نفر,دعا برای رفع کدورت بین دو نفر,دعا جهت رفع کدورت بین دو نفر,

دعای-بازگشت-شخص-و-جلب-محبت-معشوق-رفته دعا و ختم مجرب مهر و محبت

دعای رفع کدورت معشوق و بازگشت شخص فوری و تضمینی,دعای جلب معشوق,دعای جلب معشوق از راه دور,دعای جلب محبت معشوق با فلفل سیاه,دعای قوی جلب معشوق,دعای بسیار قوی جلب معشوق,قویترین دعای جلب معشوق,دعای قوی برای جلب معشوق از راه دور,دعای قوی برای جلب معشوق,دعای بسیار قوی برای جلب معشوق,دعای جلب محبت معشوق از دور,دعاهای جلب محبت معشوق از راه دور,دعای مجرب برای جلب معشوق از راه دور,دعای جذب معشوق به سمت خود,دعا برای جذب معشوق به خود,دعای جلب معشوق به سمت خود

دعایی که در این پست می آموزید سبب جلب محبت عشق و همینطور رفع کدورتی می شود که معشوق از شما دارد.

اگر می ‌خواهید محبوب قلب معشوق خود شوید و کدورت ‌ها رفع شود، آیه زیر را سه مرتبه با اخلاص بخوانید و به یک چیز خوراکی بدمید.

سپس برای گرفتن نتیجه مطلوب آن خوردنی را به محبوب خود بدهید.

«بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ

‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ

عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا»

این دعا نیز برای تسخیر قلب می باشد و سبب می شود که عشق و قلب کسی که دوست دارید را بدست آورید و سبب جلب خواستگار برای دختران مجرد می شود.

برای تسخیر قلب فوری در ابتدا نیت کرده و آیات شریفه ٧٨ و ٧٩ سوره یس را قبل از طلوع افتاب با خلوص قلبی در روز یکشنبه به تعداد ۵۱ مرتبه بر مقداری نمک صاف یا نرم شده قرائت نماید و بدمد . سپس تمامی نمکها را در آتش ریخته و به طور کامل بسوزاند. ان شاءالله چنان قلب محبوبش تسخیر شود که در خیالش نگنجد. این آیات شریفه را بخواند :

وَضَرَبَ لَنَا مَثَلًا وَنَسِیَ خَلْقَهُ قَالَ مَنْ یُحْیِی الْعِظَامَ وَهِیَ رَمِیمٌ .
قُلْ یُحْیِیهَا الَّذِی أَنْشَأَهَا أَوَّلَ مَرَّهٍ وَهُوَ بِکُلِّ خَلْقٍ عَلِیمٌ .

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *