آخرین خبرها

دعای رفع کدورت و رهایی از غم و اندوه در خانواده

دعای رفع کدورت و رهایی از غم و اندوه در خانواده

اگر دوست دارید خانواده ای شاد و دور از غم داشته باشید و اختلافات را از بین ببرید خواندن دعا ها می تواند نتایج خوبی برای شما داشته باشد، پس پیشنهاد می شود که در ادامه این پست دعای رفع کدورت و رهایی از غم و اندوه در خانواده را بخوانید که ان شاء الله نتیجه می گیرید.

02362707638 دعا و ختم مجرب
دعای رفع کدورت و رهایی از غم و اندوه در خانواده

دعای رفع کدورت و رهایی از غم و اندوه در خانواده,دعا برای رفع کدورت زن وشوهر,دعا جهت رفع کدورت زن و شوهر,دعایی برای رفع کدورت زن و شوهر,دعا برای رفع کدورت و آشتی,دعا جهت رفع کدورت و آشتی,دعای مجرب برای رفع کدورت و آشتی

دعای رفع کدورت و رهایی از غم و اندوه در خانواده

برای رفع کدورت میان زن و شوهر یا بین دو نفر دستورالعمل ذیل را انجام دهد و سه روز آنرا تکرار کند. چهارده مرتبه آیات شریفه پنجاه و چهار تا پنجاه و ششم از سوره مبارکه اعراف را با خلوص قلبی بر ظرفی از اب پاک بخواند و سپس قدری از آن آب را بنوشد و بقیه را در چهار گوشه اتاق یا منزل بپاشد. میان آنها محبت بسیار زیاد برقرار خواهد شد. مجرب است.

برای رفع دشمنی بین دو نفر آیات ذیل از سوره مبارکه اعراف را بخواند

إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ (۵۴) ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً ۚ إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ (۵۵) وَلَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ (۵۶)

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *