آخرین خبرها

دعای رها شدن از خطرات بیرون از خانه و دفع شر

شما ممکن است وقتی قصد خروج از خانه را دارید از چیزی بترسید. در این شرایط قطعا خواندن دعا ها می تواند حاجت دهد. پس دعای رها شدن از خطرات بیرون از خانه و دفع شر را بخوانید که انشاء الله نجات پیدا می کنید و گرفتاری های پیش و رویتان یک به یک رفع می شود. همان طور که مشخص است این دعا باعث می شود خطرات خارج از فضای خانه برطرف شود.

,دعای دفع خطرات,دعای دفع خطر,دعای دفع خطر احتمالی,دعای دفع خطر و بلا,دعای دفع بلایا و خطرات,دعای رفع خطر زلزله,دعای رفع خطر بیماری,دعای رفع خطر وبلا,دعای رفع خطر سفر,دعاي رفع خطر,دعای رفع خطر در سفر,دعا رفع خطر,دعا برای دفع خطر,دعای رفع خطر و بلا,دعا دفع بلایا و خطرات,دعا رفع بلایا و خطرات,دعا برای دفع خطر زلزله

دعای-دفع-خطر-خارج-خانه دعای رفع بلا دعای رفع مشکلات و گرفتاری

دعای رها شدن از خطرات بیرون از خانه و دفع شر,دعای شر و بلا,دعای دوری شر و بلا,دعاي دفع شر و بلا,دعای شر بلا,دعا دفع شر و بلا,دعای دوری از شر و بلا,دعای دور شدن شر و بلا,دعای جلوگیری از شر و بلا,دعای برای دفع شر و بلا,دعا جهت دفع شر و بلا,دعای رفع شر و دعوا,دعای دفع شر و دعوا,دعا برای رفع شر و دعوا,دعا برای دفع شر و دعوا,دعای رفع شر و گرفتاری,دعا برای دفع شر و گرفتاری

دعای رها شدن از خطرات و مشکلات

استعاذه به خداوند و خواندن سوره هاى «چهار قل»
خواندن و نوشتن آیات ۷۵ تا ۸۲ سوره یونس و همراه داشتن آن
خواندن سوره یس

نخست دستورات بالا را انجام داده و سپس این دعا را بخوانید که ان شاء الله نتیجه مطلوب می گیرید و گره های زندگی تان گشوده می شود:

«بسم الله الرحمن الرحیم. اللَّهُمَّ لَکَ الْحَمْدُ عَلَی حُسْنِ قَضَائِکَ، وَ بِمَا صَرَفْتَ عَنِّی مِنْ بَلَائِکَ، فَلَا تَجْعَلْ حَظِّی مِنْ رَحْمَتِکَ مَا عَجَّلْتَ لِی مِنْ عَافِیَتِکَ فَأَکُونَ قَدْ شَقِیتُ بِمَا أَحْبَبْتُ وَ سَعِدَ غَیْرِی بِمَا کَرِهْتُ وَ إِنْ یَکُنْ مَا ظَلِلْتُ فِیهِ أَوْ بِتُّ فِیهِ مِنْ هَذِهِ الْعَافِیَهِ بَیْنَ یَدَیْ بَلَاءٍ لَا یَنْقَطِعُ وَ وِزْرٍ لاَ یَرْتَفِعُ فَقَدِّمْ لِی مَا أَخَّرْتَ، وَ أَخِّرْ عَنّی مَا قَدَّمْتَ فَغَیْرُ کَثِیرٍ مَا عَاقِبَتُهُ الْفَنَاءُ، وَ غَیْرُ قَلِیلٍ مَا عَاقِبَتُهُ الْبَقَاءُ وَ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ»

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *