آخرین خبرها

دعای سریع التاثیر و قوی برای فروش ملک زمین خانه و کالا

دعای سریع التاثیر و قوی برای فروش ملک زمین خانه و کالا

دعایی که شما عزیزان در این پست از سایت ملکوت 786 می خوانید باعث می شود که اگر قصد فروش هر چیزی را به عنوان کالا مانند زمین، ملک، خانه، شرکت، خودرو، موتورسیکلت و همین طور کالا های خاص را دارید زود تر به نتیجه برسید، این دعا را در موارد حلال استفاده کنید و حتما دعای سریع التاثیر و قوی برای فروش ملک زمین خانه و کالا را به عزیزان خود نیز معرفی کنید.

0786307830273807 دعا و ختم مجرب
دعای سریع التاثیر و قوی برای فروش ملک زمین خانه و کالا

دعای سریع التاثیر و قوی برای فروش ملک زمین خانه و کالا,دعای فروش ملک در مفاتیح,دعای فروش ملک در کتاب گنجهای معنوی,دعای فروش ملک در مفاتیح الجنان,دعای فروش ملک از راه دور,دعای فروش ملک فوری,دعای فروش ملک و مغازه,دعای فروش ملک سریع التاثیر,دعای فروش ملک و منزل,دعای فروش ملک قوی,دعای فروش ملک و باغ,دعای خرید ملک,دعای فروش زمین قوی و پرخیر,دعای فروش زمین و باغ,دعای فروش زمین کشاورزی,دعای فروش زمین فوری,دعای فروش زمین از راه دور,دعای فروش زمین با قیمت مناسب,دعای خرید زمین

دعای سریع التاثیر و قوی برای فروش ملک زمین خانه و کالا

برای فروش ملک و یا زمین یا آپارتمان ، در ابتدا نیت کند و با ایمانی خالصانه به درگاه پروردگار یکتا و رو به سوی قبله در زمان سعد و مکان پاک و با طهارت کامل بنویسد آیات شریفه ذیل را در کاغذ بدون خط :

آیات ۴۰ و ۴۱ سوره بقره:

یابَنى اِسْرائیلَ اذْکُرُوا نِعْمَتِىَ الَّتى اَنْعَمْتُ عَلَیْکُمْ وَ اَوْفُوا بِعَهْدى اُوفِ بِعَهْدِکُمْ وَ اِیّاىَ فَارْهَبُونِ.
وَآمِنوُا بِما اَنْزَلْتُ مُصَدِّقَاً لِما مَعَکُمْ وَ لاتَکُونُوا اَوَّلَ کافِرٍ بِهِ وَلاتَشْتَرُوا بِآیاتى ثَمَنَاً قَلیلَاً وَ اِیّاىَ فَاتَّقُونِ.

بخشی از آیه ۱۱۱ سوره توبه:

وَ مَنْ أَوْفى‏ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذی بایَعْتُمْ بِهِ وَ ذلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظیم

را و در آن ملک یا آپارتمان قرار دهد. اگر زمین است میتواند آنرا در مکانی پاک از زمین دفن کند.  سپس آیات فوق را به تعداد ٧ مرتبه بر آبی بخواند و به آن ملک بپاشد .

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *