آخرین خبرها

دعای سفره دار شدن و کسب روزی فراوان و رونق کسب

به هر حال هر کدام از ما ممکن است اهدافی در زندگی خود داشته باشیم که بخواهی مطابق آن ها به رزق و روزی زیادی برسیم. در ادامه این مطلب از سایت ملکوت786. دعای سفره دار شدن و کسب روزی فراوان و رونق کسب را می آموزیم که ان شاء الله شما عزیزان نیز همان حاجت خیری را از آن بگیرید که انتظار می رود.

,دعای سفره,دعای سفره فارسی,دعای سفره صلوات,دعای سفره عربی,دعای سفره احسان,دعای سفره بعد از غذا,دعای سفره صوتی,دعای سفره اللهم الرزقنا صوتی,دعای سفره مجرب,دعای سفره Pdf,دعای سفره فارسی شعر,دعای سفره فارسی و عربی,دعای سفره فارسی صوتی,دعای سفره فارسی برای اموات,دعا سفره فارسی,دعاي سفره فارسي,دعای سر سفره فارسی,دعای سفره به فارسی,دعای سفره احسان فارسی

دعا-های-توسعه-رزق رزق و روزی

 

دعای سفره دار شدن و کسب روزی فراوان و رونق کسب,دعای رونق کسب و کار,دعا جهت رونق مغازه,دعا برا رونق مغازه,دعا براي رونق مغازه,دعای رونق کار,دعای رونق کاروکاسبی,دعای رونق کارگاه,دعاي رونق كار,دعای رونق کسب کار,دعای رونق در کار,دعا برای رونق کار,دعا برای رونق کار و کاسبی,دعا برای رونق کار کاسبی,دعا برای رونق کسب و کار مغازه,دعا برای رونق کسب و کار در مغازه,دعای رونق فروش,دعای رونق فروش

مردى به حضرت عيسى بن مريم عليه السلام شكايت كرد از دين خود فرمود بگو:

اللهم يا فارج الهم و منفس الغم و مذهب الاحزان و مجيب دعوة المضطرين يا رحمن الدنيا و الاخرة و رحيمهما انت رحمنى و رحمان كل شى ء فارحمنى رحمة تغنينى بها عن رحمة من سواك و تقضى بها عنى الدين .

پس هرگاه به قدر پرى زمين طلا مديون باشد حق تعالى ادا فرمايد.

دعای سفره دار شدن و رونق

عياشى از عبداللّه بن سنان روايت كرده است : به خدمت حضرت صادق عليه السلام رفتم حضرت فرمودند: مى خواهى تو را دعايى تعليم كنم كه چون بخوانى حق تعالى قرض تو را ادا كند و حال تو نيكو شود؟ گفتم : چه بسيار محتاجم به چنين دعا. حضرت فرمود: بعد از نماز صبح بگو:

توكلت على الحى القيوم الذى لايموت و الحمدللّه الذى لم يتخذ ولدا و لم يكن له شريك فى الملك و لم يكن له ولى من الذل و كبره تكبيرا اللهم انى اعوذ بك من البوس و الفقر و من غلبه الدين و السقم و اسئلك ان تعيننى على اداء حقك اليك و الى الناس (و به روايت شيخ طوسى چنين است 🙂 و من غلبه الدين فصل على محمد و اله و اعنى على اداء حقك اليك و الى الناس .

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *