آخرین خبرها

دعای شفای بیمار لاعلاج و رفع ترس و سختی

بسیاری از انسان ها وقتی بیمار می شوند از طرفی درگیر ترس و استرس گشته و حس می کنند که دیگر وضعیت به قبل باز نمی گردد. دعای شفای بیمار لاعلاج و رفع ترس و سختی نتیجه بخش است.

در این وضعیت استرس می تواند سیستم ایمنی بدن شما را بر هم زند. پس این دعا ها را بخوانید تا آرامش خاطر کسب کرده و اگر می خواهید بلا ها را دفع کنید و امراض درمان شود زودتر نتیجه بگیرید.

,دعای شفای مریضی,دعای شفای مریضی سخت,دعای شفای مریضی مادر,دعای شفای مریضی پدر,دعای شفای مریضی کرونا,دعای شفای مریضی لاعلاج,دعای شفای مریضی بچه,دعای شفای مریضی ها,دعا شفای مریضی,دعا شفا مریضی,دعای شفای مریض سخت,دعای شفای بیماری سخت صوتی,دعای شفا بیماری سخت,دعا برای شفای مریضی سخت,دعا جهت شفای مریضی سخت,دعا برای شفای مریض سخت

دعا-برای-درمان-مریض شفای بیماری

دعای شفای بیمار لاعلاج و رفع ترس و سختی,متن دعای شفای بیماری سخت,دعا جهت شفای بیماری سخت,دعای شفای بیماری سخت مجرب,دعای شفای بیمار لاعلاج,دعای شفای بیماری لاعلاج اهل سنت,دعا برای شفای مریضی لاعلاج,دعا برای شفای مریض لاعلاج,دعای برای شفای بیماری لاعلاج,دعا برای شفای بیماری لاعلاج,دعای شفای بچه مریض,دعا برای شفای مریض بچه,دعا برای شفای بیماری بچه,دعای شفای مریض ها,دعای شفا مریض ها,دعا شفا مریض ها,دعای برای شفای مریض ها,عکس دعای شفای مریض ها,متن دعای شفای مریض

ان شاء الله که شما هم از این دعای سریع الاثر نتیجه می گیرید و امراض و درد ها از شما و خانواده تان دور می گردد.

ابن عباس می گوید : در نزد علی علیه السلام نشسته بودم که دیدم مردی بر حضرتش وارد شد در حالیکه رنگ صورتش ( از شدت بیماری ) تغییر کرده بود ٬ به حضرت گفت : ای امیرالمومنین من مردی دردمند هستم و پیوسته درد می کشم دعایی به من تعلیم کن تا بواسطه آن این بیماری دفع شود . حضرت فرمود : دعایی به تو یادمی دهم که جبرئیل به پیامبر اکرم صل الله علیه و آله برای شفای مریضی حسن و حسین یاد داد و آن دعا این است :

إِلَهِي‏ كُلَّمَا أَنْعَمْتَ‏ عَلَيَ‏ نِعْمَةً قَلَّ عِنْدَهَا شُكْرِي وَ كُلَّمَا ابْتَلَيْتَنِي بِبَلِيَّةٍ قَلَّ عِنْدَهَا صَبْرِي فَيَا مَنْ قَلَّ شُكْرِي عِنْدَنِعَمِهِ فَلَمْ يَحْرِمْنِي وَ يَا مَنْ قَلَّ صَبْرِي عِنْدَ بَلَائِهِ فَلَمْ يَخْذُلْنِي وَ يَا مَنْ رَآنِي عَلَى الْخَطَايَا فَلَمْ يَفْضَحْنِي وَ يَا مَنْ رَآنِي عَلَى الْمَعَاصِي فَلَمْ يُعَاقِبْنِي عَلَيْهَا صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اغْفِرْ لِي ذَنْبِي وَ اشْفِنِي مِنْ مَرَضِي‏ إِنَّكَ عَلى‏ كُلِ‏شَيْ‏ءٍ قَدِيرٌ.

ابن عباس می گوید بعد از یک سال آن مرد را دیدم در حالیکه رنگ صورتش خوب شده بود و ( از شدت طراوات )کمی سرخ بود . او گفت : من هیچ گاه زمین گیر نشدم مگر آنکه با این دعا شفا یافتم و هیچ گاه مریض نشدم مگر آنکه با این دعا رفع شد و بر هیچ سلطانی که می ترسیدم وارد نشدم مگر آن که بواسطه این دعا ترسم زائل گشت.

عزیزان و همراهان همیشگی سایت ملکوت786 این دعا سریع التاثیر و سریع الاجابه است. در کم ترین زمان تاثیر می گذارد و در کم ترین وقت موجب درمان می گردد.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *