آخرین خبرها

دعای عبور از گرفتاری های مالی و دفع سختی

در یکی دیگر از پست ها و عناوین سایت ملکوت 786 قصد داریم به شما عزیزان و کاربران، دعای عبور از گرفتاری های مالی و دفع سختی را شرح دهیم که باعث می شود در صورتی که مدام اتفاقات سختی برای شما رخ می دهد از این وضعیت عبور کنید و مشکلات پیش و روی شما توسط خودتان و با کمک الله متعال حل شود.

2076323620837 دعا و ختم مجرب

دعای رفع سختی زایمان,دعا برای رفع سختی ها,دعا برای رفع سختی زندگی,دعای رفع بلا و سختی,دعا برای رفع سختی,دعای رفع عسرت و سختی,دعای رفع سختی ها,دعا رفع سختی,دعای بلا,دعای بلاتکلیفی,دعای بلاگردان,دعای بلای سیل,دعا بلا,دعای دفع بلا,دعای رفع بلا و گرفتاری,دعای دفع بلایای طبیعی,دعای عظم بلا,دعاي دفع بلا,دعای رفع بلاتکلیفی,دعای برای رفع بلاتکلیفی,دعای رهایی از بلاتکلیفی

دعای عبور از گرفتاری های مالی و دفع سختی

یکی از مراجع حوزه علمیه قم مشکلی داشت. خدمت آقا سید عبدالکریم کشمیری رسید و ایشان این ذکر را به او سفارش کردند:

«یَا اَبَا الغَوثِ اَغِثنی، یَا وَلیَّ الله اَدرِکنی بِلُطفِکَ الخَفِی، لا اِلهَ اِلّا اَنتَ، سُبحانَکَ اِنِّی کُنتُ مِنَ الظّالِمِین» و بعد از مدتی مشکل او حل شد.

 

جهت در امان بودن از هفتاد بلا، بعد از نماز صبح و مغرب هفت مرتبه «بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ»بگویید.

 

آیت الله سید عبدالکریم کشمیری معتقد بودند که در زمان هجوم گرفتاری‌ها و مشکلات، قرائت سوره و یا ذکری به نیت هدیه به امام جواد (ع) بسیار مؤثر و مجرب است.

 

مرحوم عارف کامل، سید علی آقا شوشتری فرمودند: حضرت صدیقه طاهره (س) این ختم را تعلیم فرمودند و بسیار مجرب است.

چون به شدت و بلیه ای مبتلا شدی با حضور قلب، ۱۰۰۱ مرتبه آیه کریمه «رَبَّهُ أَنِّی مَسَّنِیَ الضُّرُّ وَ أَنتَ أَرحَمُ الرّاحِمِینَ» را با خضوع و خشوع و تضرع بخوانی، نجات خواهی یافت.

 

در «مصباح» کفعمی آمده است که ذکر «لاَ اِله اِلاّ اللهُ المَلِکُ الحقُّ المُبین» دعای گشایش و فرج است، در مشکلات.

منابع: (ذکرهای شگفت عارفان۱، انتشارات عطر یاس، صفحه ۱۰۴)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *