آخرین خبرها

دعای فوری برای دفع اجنه و شیطان از خانه

در یکی دیگر از عناوین و ادعیه سایت ملکوت786 قصد داریم به شما همراهان دعای فوری برای دفع اجنه و شیطان از خانه را به شما عزیزان بیاموزیم. این دعا ها سبب می شوند که از شر و بلا و خطرات و اجنه و مشکلات در امان بمانید. این دعا حاجت دهنده است. باعث می شود این دعا سبب می شود جن از خانه و محل زندگی شما دور شود.

,دعای دفع شر و بلا,دعای برای دفع شر و بلا,دعای مجرب برای دفع شر و بلا,دعای رفع شر وبلا,دعای دفع شر و بلا صوتی,دعای دفع شر همسایه بد,دعا برای دفع شر همسایه بد,دعا جهت رفع شر همسایه بد,دعای دفع شر و دعوا,دعای رفع شر و دعوا,دعا برای دفع شر و دعوا

-فوری-دفع-جن-مجرب دعای رفع بلا دعای رفع مشکلات و گرفتاری

دعای فوری برای دفع اجنه و شیطان از خانه,دعا برای رفع شر و دعوا,دعای دفع شر مزاحم از زندگی,دعا برای دفع شر مزاحم از زندگی,دعای دفع شر و دشمن,دعای دفع شر و دشمنی,دعای رفع شر و دشمن,دعا برای دفع شر و دشمن,دعا برای دفع شر و دشمنی,دعا دفع شر دشمنان,

دعای فوری دفع شیطان از خانه و زندگی

دستور اول: به مدت هفت روز وهر روز بر روی ظرف آبی که نزدیک دهان کرده اید اینها را بخوانید وبه آب فوت کنید .(ضمنا دست شما موقع خواندن درآب باشد.)ودرهمه جای منزل مخصوصا دم دراتاقها ومنزل وگوشها بپاشید . ابتد اسه مرتبه این دعارابخوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم .یا معشرالجن اناشدکم بالعهد الذی اخذه علیکم سلیمان بن داوود ان لا توذونا ولا تظهرو النا. در ادامه بخواند :بسم الله امسینا بالله الذی لیس منه شی ء ممتنع و یعزه الله التی لا تضام و سلطان الله المنیع نحتجب و باسمائه الحسنی کلها عائد من الا بالسه ومن شر شیاطین الانس و الجن و من شر کل معلن و مسیر و من شر مایخرج باللیل و یکمن بالنهار و یکمن باللیل و یخرج بالنهار و من شر ما خلق وذرا و برا و من شر ابلیس و جنوده و من شر کل دابه انت اخذبناصیتها ان ربی علی صراط المستقیم . اعوذ بالله بما استعاذ به موسی و عیسی و ابراهیم الذی و فی من شر ابلیس و جنوده و من شر ما ینبغی اعوذ بالله السمیع العلیم من الشیطان الرجیم .

سپس خواندن سوره های حمد و فلق و ناس و زلزال .

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *