آخرین خبرها

دعای قرآنی جهت وسعت رزق و کسب روزی مجرب

دعای قرآنی جهت وسعت رزق و کسب روزی مجرب

در این مطلب دعایی از قرآن کریم می خوانیم که باعث می شود اگر درگیر مشکلات مالی، بدهی و گرفتاری های بزرگ هستید زود تر از این وضعیت عبور کرده و هر چه می خواهید بدست آورید. متن دعای قرآنی جهت وسعت رزق و کسب روزی مجرب را حالا در ادامه بیاموزید.

230630237207832073 دعا و ختم مجرب رزق و روزی
دعای قرآنی جهت وسعت رزق و کسب روزی مجرب

دعای قرآنی جهت وسعت رزق و کسب روزی مجرب,دعاهای روزی رسان,دعاهای روزی دهنده,دعای افزایش دهنده روزی,دعا روزی برای مغازه,دعای رزق روزی برای مغازه,دعای افزایش روزی برای مغازه,دعای کسب روزی برای مغازه,دعا رزق روزی برای مغازه,دعای رزق و روزی برای مغازه

دعای قرآنی جهت وسعت رزق و کسب روزی مجرب

جهت وسعت رزق و توسعه در امر معیشت تاثیر غریب دارد و از مجربات است که تخلف ندارد ابتدا از شب هر شب سه بار این سوره را بخواند و شب جمعه هشت مرتبه بخواند و این عمل را پنج هفته به جا آورد و قبل از هر سوره این دعا را بخواند:
اللهم ارزقنا رزقا حلالا طیبا من غیر کد استجب دعوتنا من غیر رد و اعوذ من الفضیحتین الفقر و الدین و ادفع عنی هذین بحق الامامین الحسن و الحسین عیهما السلام برحمتک یا ارحم الراحمین. (385)
از امیرالمومنین علیه السلام روایت شده: اگر هر که روزی یک بار سوره اذا وقعه و یکبار یا ایها المزمل و یک بار و اللیل و یک بار الم نشرح بخواند دین او ادا و حاجت او روا گردد، بعد از همه این دعا را بخواند:
یا رازق السائلین یا راحم المساکین یا ولی المومنین یا غیاث المستغیثین یا ارحم الراحمین صل علی محمد و آل محمد و اکفنی بحلالک عن حرامک و بطاعتک عن معصیتک و بفضلک عمن سواک یا اله العالمین و صلی الله علی محمد و آله اجمعین. (386)

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *