آخرین خبرها

دعای قوی ایجاد مهر و محبت بین دو معشوق

دعای قوی ایجاد مهر و محبت بین دو معشوق

خداوند همه چیز را جفت آفریده است و همین طور انسان را که یکی از مهم ترین موجوداتی است که در زمین زیست دارد و زندگی خود را نیز شروع می کند و خداوند برای او شریکی در نظر خواهد گرفت همان طور که می دانید دعای قوی ایجاد مهر و محبت بین دو معشوق زمانی کاربرد خواهد داشت که دو زوج می خواهند علاقه بینشان بیشتر شود.

البته همیشه دعا ها را در موارد حلال و مثبت استفاده کنید در غیر این صورت می تواند موجب گناه شود و این به هیچ وجه پسندیده نیست. انسان ها برای ابزار علاقه به هم آفریده شده اند و باید به زوج خود همواره محبت نمایند.

doasite-photos-42 ادعيه و اذكار مهر و محبت
دعای قوی ایجاد مهر و محبت بین دو معشوق

دعای سریع الاجابه و قوی مهر و محبت,دعا برای ایجاد عشق و علاقه بین زوجین,دعا و ذکر مجرب و سریع التاثیر برای ایجاد عشق در بین اعضای خانواده,تعویذ و ذکر عشق و علاقه دو معشوق,دعای قوی ایجاد مهر و محبت بین دو معشوق,دعای ایجاد مهر و عشق بین دو زوج,دعا برای ایجاد عشق و علاقه بین افراد,

دعای قوی ایجاد مهر و محبت بین دو معشوق

این دعا را به نام طالب و مطلوب و همین طور نام مادر بنویسید و همواره نزد خود داشته باشید، انشالله که حاجت روا می شوید:

 

یاودود انت الذی اعلنت سرا الموده والمحبه فی قلوب اهل الاسرارانت الذی کلمت ذوات الطالبین بنور الانوار تجلیت بسمک الودود علی الارواح فابلغت الاشباع اللهم بسرورک وسریان حبک فی القلوب ان تلقی موده ومحبتی (او موده ومحبه…)فی قلوب بنی ادم وبنات حواء کما بلغت الوحی فی قلب عبدک محمد(ص) وسخرلی روحا منهم بالاذعان وادفع عن الاذقان انک علی کل شئ قدیر یا حنان یا منان برحمتک یا ارحم الراحمین.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *