آخرین خبرها

دعای قوی موم عسل برای رزق و روزی و توانگری

دعای قوی موم عسل برای رزق و روزی و توانگری

گاه ممکن است انسان درگیر گرفتاری های شدیدی شود و یا انواع مشکلات نتواند او را به رزق و روزی برساند. در چنین مواقعی دعا ها می توانند تنها راه ارتباط با خدای یگانه و بزرگ باشند و در صورتی که کسی غیر از خدا را برگزینید شرک محض است و باید از آن دوری کرد.

دعای قوی موم عسل برای رزق و روزی و توانگری را همین زمان بخوانید و البته دستور خاصی دارد که در ادامه به شما اعلام می کنیم و به وسیله ی آن می توانید رزق و روزی را بدست آورده و زندگی خود را به جریان دوباره اندازید.

قطعا کسب و تجارت بخش مهمی از زندگی هر کسی می باشد.

malakut786-23 دعا و ختم مجرب رزق و روزی
دعای قوی موم عسل برای رزق و روزی و توانگری

دعای تضمینی و سریع التاثیر برای رزق و روزی,دعای موم عسل برای رزق و درآمد,دعای قوی کسب درآمد و روزی,دعای توانگری روی موم عسل مجرب و تضمینی,دعای قوی موم عسل برای رزق و روزی و توانگری,ادعیه قوی و تضمینی برای کسب درآمد و رزق و روزی,دعای رزق و روزی تضمینی,ادعیه کسب روزی حلال با موم عسل,

دعای قوی موم عسل برای رزق و روزی و توانگری

این دعا را بر کاغذی نوشته و در موم عسل قرار دهید به طوری که نوشته دعا به سمت موم عسل باشد و بر هم متصل باشند و انشالله پس از سه هفته مشکل شما حل می شود.

 

بسم الله الرحمن الرحیم؛ یا الله الرقیب الرئوف الرحمن الرحیم یا اله الحی القیوم یا مسبب الاسباب یا مفتح الابواب افتح علی صاحب کتابی هذا العبد الضعیف ابواب فضلک و ابواب رحمتک و ابواب رزقک و ابواب خیرک و ابواب کرامتک و ابواب نعمتک و ابواب سعادتک و ابواب سلامتک و ابواب عظمتک و ابواب رفعتک و ابواب برکاتک و ابواب منّک و ابواب احسانک و ابواب مرضاتک و ابواب عنایتک و ابواب الغنی و ابواب الجنه اللهم تَکَفَّلتَ بِرِزقیِ وَ رِزقِ کُلِّ دابَّةٍ انتَ اخذٌ بناصیتها انّ ربّی علی صراطٍ المستقیم و انت افضل من اعطی و احسن ما ارعی اللهم انی اسألک بمحمد و اله تفضّل بی و بجمیع المؤمنین و المؤمنات والمسلمین والمسلمات برحمتک یا ارحم الراحمین.

درباره‌ی سید

2 نظر

  1. سلام یعنی موم رو نرم کنیم و روی تمام کلمات رو با موم بپوشانیم ایا منظور اینه … ؟ یا کاغذ رو تا کنیم بعد با موم بپوشانیم کدوم صحیح تره ؟؟؟؟

  2. سوال دیگه اینکه با چی دعا رو بنویسیم با خودکار معمولی یا محلول روحانی ( زعفران + گلاب + مشک ) ……؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *