آخرین خبرها

دعای قوی و تجربه شده برای رفع استرس و اضطراب سریع الاثر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعای قوی و تجربه شده برای رفع استرس و اضطراب سریع الاثر پرداخته ایم برای افرادی که ترس و استرس زیادی دارند که گاهی بر اثر طلسماتی که برای فرد انجام شده اضطرابشان بیشتر می شود ان شاءالله با دعاهای قوی ترس و اضطرابشان از بین خواهد رفت.

ذکر قوی برای دفع خوف و ترس,ذکر تضمینی دفع اضطراب,ذکر سریع الاجابه دفع ترس و خوف و وحشت,ذکر تضمینی دفع غم و اندوه,ذکر برای دفع ترس سریع و فوری,دعا برای رفع اضطراب و استرس,دعا برای رفع اضطراب و ترس,دعا برای رفع اضطراب و افسردگی,دعا برای رفع اضطراب کودک,دعا برای رفع اضطراب,دعای قوی برای رفع اضطراب,دعای رفع اضطراب و آرامش قلب,دعای رفع اضطراب و تپش قلب

دعای-قوی-و-تجربه-شده-برای-رفع-استرس-و-اضطراب-سریع-الاثر-300x159 احاديث معصومين عليهم السلام ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعای شفای بیماری متفرقه
دعای قوی و تجربه شده برای رفع استرس و اضطراب سریع الاثر

دعای مجرب برای رفع ترس و وحشت  

حلبی می گوید : 

کسی به امام صادق (ع) عرض کرد وقتی تنها می شوم وحشت و اندوه مرا فرا می گیرد و آنگاه که میان مردم هستم چنین احساسی ندارم .

حضرت به وی فرمودند : دستت را روی قلبت بگذار و بگو : بسم الله

سپس دستت را بر قلبت کشیده و هفت بار بگو :

أَعُوذُ بِعِزَّهِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِقُدْرَهِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَحْمَهِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَلَالِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِعَظَمَهِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَمْعِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَسُولِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِأَسْمَاءِ اللَّهِ مِنْ شَرِّ مَا أَحْذَرُ وَ مِنْ شَرِّ مَا أَخَافُ عَلَى نَفْسِی

وی گفت من چنین کردم و خداوند ترس و وحشت را ا ز من زدود و به جای آن انس و آرامش به من داد. (بحارالانوار ج ۹۵ ص ۱۳۸)

 

ذکر و دعای مجرب رفع دلشوره و استرس و اضطراب 

در زمانی که به هر دلیل دجار اضطراب یا نگرانی و دلشوره می شوید ، ذکر و دعای مجرب رفع دلشوره و استرس و اضطراب ذیل را چهارده مرتبه قرائت کنید. دلشوره و اضطراب برطرف میشود. در اثنای ذکر توجه قلبی داشته باشد. مجرب است.

(ما شاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم). 

 

دعا برای رفع اضطراب

دست یابی بـه آرامش اعصاب و روان تنها با آرامش درونی بـه دست می‌آید. همه ی انسانها بـه خصوص مومنان می‌دانند کـه یاد خدا آرامش بخش دل ها اسـت و بـه همین خاطر پناه بردن بـه خدا را راهی مطمئن برای رفع دلشوره می‌دانند.

فردی کـه اعصاب و روان خویش را بازرسی نماید ؛ دیگر عصبانی و ناراحت نخواهد بود. پروردگار عالم یکی از خصوصیات انسان هاي‌ پارسا و مومن را “کظم غیظ” و عفو از مردم می‌داند و می فرماید: مومنان بـه هنگام عصبانیت خشم خودرا فرو میبرند و از اشتباه مردم در می گذرند و همانا خداوند نیکوکاران را دوست دارد.

 

برگرفته از سایت دعا786 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *