آخرین خبرها

دعای قوی و مجرب دفع استرس و رهایی از دلشوره بی دلیل

دعای قوی و مجرب دفع استرس و رهایی از دلشوره بی دلیل

در این پست دعایی می خوانیم که در درجه اول سبب رهایی از استرس، دفع ترس و همین طور رفع مشکلات روحی می شود، اگر می خواهید تا از دغدغه های بی شمار زندگی رها شوید حتما در ادامه این پست از سایت ملکوت 786 دعای قوی و مجرب دفع استرس و رهایی از دلشوره بی دلیل را بخوانید که ان شاء الله حاجت روا می شوید.

0836287362037 دعا و ختم مجرب
دعای قوی و مجرب دفع استرس و رهایی از دلشوره بی دلیل

دعای قوی و مجرب دفع استرس و رهایی از دلشوره بی دلیل,دعای رفع دلشوره,دعای رفع دلشوره و ترس,دعای رفع دلشوره و اضطراب,دعای رفع دلشوره و نگرانی,دعای رفع دلشوره و استرس,دعاي رفع دلشوره,دعا رفع دلشوره,دعای برای رفع دلشوره,دعا برای رفع دلشوره,دعا برای رفع دلشوره اضطراب,دعا برای رفع دلشوره و ترس,دعا براي رفع دلشوره و اضطراب,دعا برای رفع دلشوره و اضطراب,دعا جهت رفع دلشوره و اضطراب,دعایی برای رفع دلشوره و اضطراب,دعا برای رفع دلشوره و نگرانی,دعا برای رفع دلشوره و استرس,

دعای قوی و مجرب دفع استرس و رهایی از دلشوره بی دلیل

روزانه سیصدو پنجاه مرتبه آیه شریفه ذیل را بخواند حتما کارهایش گشایش می یابد و روزی اش زیاد میشود و عزت بسیار پیدا میکند.
آیه شریفه ذیل را بخواند:
(قُلْ إِنَّ الْفَضْلَ بِیَدِ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشَاءُ ۗ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ )

 

به مدت یک هفته ، روزانه یکصد مرتبه پس از نماز ذکر و دعای رفع اضطراب ذیل را بخواند. به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای رفع اضطراب و دلشوره و استرس فوری بخواند، دلشوره و اضطرابش از میان خواهد رفت.
(رَبِّ اِنّی مَسَّنِیَ الضُّرِ وَ اَنتَ اََرحَمُ الرّاحِمین)
آیه ۸۳ سوره انبیاء
“پروردگارا! بد حالی و مشکلات به من رو آورده و تو مهربانترین مهربانان هستی”

 

در شگفتم برای کسی که اندوهگین است چگونه به ذکر «لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین*» (سوره مبارکه انبیاء آیه ۸۷) پناه نمی برد.زیرا خداوند به دنبال این ذکر فرموده است:

«پس ما یونس را در اثر تمسک به ذکر یاد شده، از اندوه نجات دادیم و همین گونه مومنین را نجات می بخشیم.» (سوره انبیاء آیه ۸۸)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *