آخرین خبرها

دعای قوی و مجرب رفع دندان درد

دعای قوی و مجرب رفع دندان درد

درد دندان یکی از بدترین موارد و بیماری هایی است که انسان را درگیر خودش می کند و تا زمانی که نزد پزشک نروید همچنان با آن درگیر خواهید بود و این یکی از بدترین اتفاقاتی است که احتمالا برای شخصی ممکن است رخ دهد.

دعای قوی و مجرب رفع دندان درد را در این هنگام بخوانید؛ انشالله که از مشکلات و سختی ها دور خواهید شد و زندگیتان نیز عاری از بیماری و گرفتاری می شود، درد درمان را سعی کنید حتما با نظر پزشک درمان کنید در غیر این صورت دچار مشکلات عفونی و بیماری های مختلف می شوید.

malakut786-26 دعا و ختم مجرب شفای بیماری
دعای قوی و مجرب رفع دندان درد

دعای تضمینی و سریع التاثیر برای رفع دندان درد,دعای مجرب رفع درد در ناحیه دهان,دعای رفع و حل دهان درد,ادعیه مجرب و قوی رفع دندان درد,دعای قوی و مجرب رفع دندان درد ,ادعیه مجرب و سریع التاثیر رفع دندان درد سریع الاجابه,ذکر و دعای مجرب رفع دندان درد سریع الاجابه,دعای قوی برای رفع مشکل دهان درد,

دعای قوی و مجرب رفع دندان درد

این دعا را می توانید در هنگام دندان درد رو به صورت فردی که دچار این مشکل است بخوانید و یا این که خدایی نکرده خودتان درگیر آن شده اید بهتر است دعا را همواره بخوانید و در طول روز تا می توانید تکرار کنید، انشالله که مشکلتان حل می شود و دعای شما در پیش خداوند بزرگ و بخشنده استجابت می شود. ضمن این که این دعا بر درد های دهان دیگر نیز می تواند خوانده شود.

 

الم المص طسم کهیعص حمعسق اللَّهُ لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ

اُسْکُنْ بِکهعیص ذِكْرُ رَحْمَتِ رَبِّكَ عَبْدَهُ زَكَرِيَّا اُسْکُنْ بِحَقِّ إِنْ يَشَأْ يُسْكِنِ الرِّيحَ فَيَظْلَلْنَ

رَوَاكِدَ عَلَى ظَهْرِهِ اُسْکُنْ بِالَّذی سَکَنَ لَهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الْأَرْضِ و هُوَ السَّمِيعُ

الْعَلِيمُ

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *