آخرین خبرها

دعای مجرب برای آرامش در سفر و دفع خطرات پرخیر

دعای مجرب برای آرامش در سفر و دفع خطرات پرخیر

در این مطلب به شما عزیزان گره گشای تجربه شده ای را می آموزیم که موجب می شود از سختی ها گذر کنید، از این رو می توانید دعای مجرب برای آرامش در سفر و دفع خطرات پرخیر را بخوانید که قطعا نتیجه بخش است و سرانجام هر سفر شما انشالله موفقیت آمیز خواهد بود.

820637209673826073 دعا و ختم مجرب سبک زندگی
دعای مجرب برای آرامش در سفر و دفع خطرات پرخیر

دعای مجرب برای آرامش در سفر و دفع خطرات پرخیر,دعای مسافرت,دعای مسافر اهل سنت,دعای مسافر در راه,دعای مسافرت اهل سنت,دعای مسافرت رفتن,دعای مسافر کربلا,دعای مسافرت امام رضا,دعای مسافر در راه مانده,دعای مسافران,دعای مسافرکشی,دعای مسافر امام رضا,دعا مسافر,دعا مسافرت,دعاهای مسافرت,دعای بدرقه مسافر,دعای بدرقه مسافر کربلا,دعای بازگشت مسافر,دعای دفع بلا در سفر,دعای دفع بلا اهل سنت,دعای دفع بلا در قران,دعای دفع بلا و فتنه,دعای دفع بلا و چشم زخم,دعای دفع بلای خواب بد,دعای دفع بلا صوتی,دعای دفع بلا در مفاتیح,دعای دفع بلایای طبیعی,دعای دفع بلای زلزله,دعای دفع بلاء,دعای دفع بلا از کودک,دعای دفع بلا صحیفه سجادیه,دعای دفع بلا از فرزند,دعای دفع بلا در مسافرت,

دعای مجرب برای آرامش در سفر و دفع خطرات پرخیر

در حديث صحيح از حضرت امام موسىعليه‌السلام منقول است كه هفت چيز است كه اگر در برابر مسافر ظاهر شود براى او شوم است: ۱ – كلاغى كه فرياد كند از جانب راست او ۲ -سگى كه دم بجنباند. ۳ -گرگى كه بر دم خود نشسته باشد و بر روى او فرياد كند، پس سه مرتبه بلند شود و پست شود. ۴ – آهوئى كه از جانب راست او بيايد و به جانب چپ او برود. ۵ – جغدى كه فرياد كند. ۶ – زن پير سفيد موئى كه رو به روى او بيايد. ۷ – ماده الاغى كه گوشش بريده باشد. پس كسى كه از ديدن آن ها ترسى به خاطرش ‍ بيايد بگويد:

اعتصمت بك يا رب من شر ما اجد فى نفسى فاعصمنى من ذالك. چون اين را بگويد ضررى به او نرسد، انشاء الله(۱۲۶)

امام رضاعليه‌السلام فرمايد: پدرم (موسى بن جعفرعليه‌السلام ) وقتى از منزلش خارج مى شد اين دعا را مى خواند:

بسم الله الرحمن الرحيم خرجت بحول الله و قوته لا بحول منى و لا قوتى بل بحولك و قوتك يا رب متعرضا لرزقك فاتنى به فى عافية.(۱۲۷)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *