آخرین خبرها

دعای مجرب برای ازدواج با شخص دیگر و جلب محبت

به هر حال برای این که کسی به ما علاقه مند شده و محبت او را جلب کنیم باید نسبت به خودمان انرژی مثبتی به سوی او بفرستیم. در این شرایط خواندن دعای مجرب برای ازدواج با شخص دیگر و جلب محبت می تواند نتیجه دهد.

شما عزیزان می توانید مثل همیشه در ادامه این مطلب از سایت ملکوت 786 مرجع اسلامی دعا ها و ذکر های گره گشا و طلسم های تجربه شده، این دعا را بخوانید و بیاموزید که ان شاء الله حاجت می گیرید.

,دعای ازدواج با معشوق,دعای ازدواج با معشوق از راه دور,دعای ازدواج با معشوق,دعا برای ازدواج با معشوق از راه دور,دعای ازدواج با پسر مورد علاقه,دعای ازدواج با پسر مورد علاقه از راه دور,دعای ازدواج با مرد مورد علاقه,دعا جهت ازدواج با پسر مورد علاقه,دعای سریع الاجابه برای ازدواج با پسر مورد علاقه,دعای برای ازدواج با پسر مورد علاقه,دعای جهت ازدواج با پسر مورد علاقه,دعا برای ازدواج با پسر مورد علاقه از راه دور,

دعا-برای-ازدواج-با-شخص-مورد-نظر بخت گشایی و ازدواج

دعای مجرب برای ازدواج با شخص دیگر و جلب محبت,دعای قوی برای ازدواج با شخص مورد نظر,دعای سریع الاجابه برای ازدواج با شخص مورد نظر,دعای ازدواج با فرد مورد نظر,دعاي ازدواج با فرد مورد نظر,دعا ازدواج با فرد مورد نظر,دعا ازدواج با شخص مورد نظر,دعا برای ازدواج با فرد مورد نظر علوم ماورا,دعای نادعلی برای ازدواج با فرد مورد نظر,دعای قوی برای ازدواج با فرد مورد نظر,دعای سریع الاجابه ازدواج با فرد مورد نظر,

دعای مجرب جلب شخص

آیات شریفه ذیل برای زیاد شدن و افزایش مهر و محبت میان زن و شوهر و خصوصا زن و شوهرهای جوان و کسانی که احساس سردی نسبت به همسر خود دارند بسیار موثر است.
پس از نماز صبح، ده مرتبه هر آیه را قرائت نماید و سپس از خداوند جل جلاله درخواست مهر و محبت بیشتر و بهبود روابط میان خود و همسرش را نماید.

آیات شریفه ذیل را قرائت نماید:

(یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّهِ) سورة البقرة آیه (۱۶۵)

(قُلْ إِن کُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللّهُ) سورة ال عمران آیه (۳۱)

(إِنِّی وَجَّهْتُ وَجْهِیَ لِلَّذِی فَطَرَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ حَنِیفًا وَمَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِکِین)َ سورة الانعام آیه (۷۹)

(وَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنْفَقْتَ مَا فِی الْأَرْضِ جَمِیعاً مَا أَلَّفْتَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ وَلَکِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَیْنَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ ) سورة الأنفال آیه (۶۳)

(وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِی ۖ فَلَمَّا کَلَّمَهُ قَالَ إِنَّکَ الْیَوْمَ لَدَیْنَا مَکِینٌ أَمِینٌ) سورة یوسف آیه (۵۴)

دعای ازدواج و جلب

شرایط پاکی و طهارت مکانی و ثوب و بدن کاملا باید رعایت شود.

انجام آن در امر غیر حلال بیفایده است.

بسْمِ الله، رَبِّیَ الله، حَسْبِیَ الله، تَوَکّلتُ على الله اعتصمتُ بالله، فَوَّضْتُ أمْرِی إلى الله، ما شَاءَ الله لا قُوَّةَ إلا

بالله. أشْهَدُ أنْ لا إلَهَ إلا اللهُ وَحْدَهُ لا شَرِیکَ لَه وأنَّ مُحَمّدًا عَبْدُهُ ورسُولُه وأنّ عیسَى عَبدُ اللهِ ورَسُولُه وکلِمَتُهُ

ألقَاها إلى مَرْیَم ورُوحٌ مِنْهُ والجَنّةَ حَقٌ والنّارَ حَق.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *