آخرین خبرها

دعای مجرب برای ترک عادات بد سریع الاثر

دعای مجرب برای ترک عادات بد سریع الاثر

در این مطلب یک بار دیگر به شما عزیزان گره گشای تجربه شده و قوی می آموزیم که سبب می شود اگر درگیر عادات بد و منفی در زندگی هستید و پیشرفت شما را تحت تاثیر قرار داده است از این وضعیت رها شوید. متن دعای مجرب برای ترک عادات بد سریع الاثر و دعای رهایی از عادت بد را در ادامه بخوانید.

2036203820683023 دعا و ختم مجرب
دعای مجرب برای ترک عادات بد سریع الاثر

دعای مجرب برای ترک عادات بد سریع الاثر,دعای ترک اعتیاد,دعای ترک عادت بد,دعای برای ترک عادت بد,دعا برای ترک عادت بد,دعا برای ترک عادات بد,دعای ترک عادات بد,دعای ترک عادتهای بد,دعا ترک عادت بد,دعا جهت ترک عادت بد,دعا جهت ترک عادات بد,دعا برای ترک عادتهای بد,دعای رفع عادت بد,دعایی برای ترک عادت بد,دعا برای رفع عادت بد,دعای رهایی از عادت بد

دعای مجرب برای ترک عادات بد سریع الاثر

امام صادق(ع) می‌فرماید: هنگام بیمارى، در حالى که زیر آسمان قرار می‌گیرى، دست‌ها را بلند کن و بگو: «اللَّهُمَّ انَّکَ عَیَّرْتَ اقْواماً فى‏ کِتابِکَ، فَقُلْتَ: “قُلِ ادْعُوا الَّذینَ زَعَمْتُمْ مِنْ‏ دُونِهِ فَلا یَمْلِکُونَ کَشْفَ الضُّرِّ عَنْکُمْ وَ لا تَحْویلًا”[3]. فَیا مَنْ لا یَمْلِکُ کَشْفَ‏ ضُرّى‏ وَ لا تَحْویلَهُ عَنّى‏ احَدٌ غَیْرُهُ، صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ اکْشِفْ‏ ضُرّى‏، وَ حَوِّلْهُ الى‏ مَنْ یَدْعُو مَعَکَ الهاً آخَرَ، فَانّى‏ اشْهَدُ انْ لا الهَ غَیْرُکَ»؛[4] خدایا! براستى تو اقوامى را در قرآنت سرزنش نموده،  و [به پیامبرت] گفتى: بگو کسانى را که غیر از خدا [معبود خود] می‌پندارید بخوانید آنها نه می‌توانند مشکلى را از شما بر طرف سازند و نه تغییرى در آن ایجاد کنند. پس اى که جز او کسى نمی‌تواند مشکلى را از من برطرف کرده و نه تغییرى در آن ایجاد کند، بر محمّد و خاندان پاکش درود فرست، و مشکلم‏ را برطرف کن و آن‌را بر کسى قرار ده که همراه تو معبود دیگرى را می‌خواند، چرا که من گواهى می‌دهم که معبودى جز تو نیست.

دعای رهایی از عادت بد

وفق شریف سوره انعام را در کاغذ بدون خط بنویسد و در یک لیوان شیر حل کند و آنرا ناشتا به فردی که رفتار خوبی ندارد بنوشاند. رفتارش اصلاح خواهد گردید.

***********************

این دعای قرآنی بطور کلی برای ترک عادتهای بد و گناهان بسیار مجرب و موثر است .
سوره مبارکه فاتحه را بر ظرفی از آب بخواند و زمانی که به کلمه (اهدنا) رسید ، هفتاد بار کلمه (اهدنا ) را تکرار کند و پس از اینکه هفتاد بار تکرار کرد ، سوره فاتحه را تکمیل کند و بر ظرف آب بدمد و آب را به فردی که عادتهای بد دارد و یا مشروب خوار است ، بنوشاند. به اذن خداوند تبارک و تعالی بزودی عادات بد را ترک میکند.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *