آخرین خبرها

دعای مجرب برای شفای سریع بیمار دعای شفای پادرد و کمردرد تضمینی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعای مجرب برای شفای سریع بیمار دعای شفای پادرد و کمردرد تضمینی پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای بسیار مجرب بیمار شفا می یابد .   

دعای شفای بیماران,دعای شفای بیماری سخت,دعای شفای بیمار ,دعای شفای بیمار امام رضا,دعای شفای بیمار,دعای شفای بیمار در گنج های معنوی,دعای شفای بیمار بدحال,دعای شفای بیمار حضرت زهرا,دعای شفای بیمار اهل سنت,دعای شفای بیماری لاعلاج,دعای شفای بیمار صحیفه سجادیه,دعای شفای بیماری کودک,دعای شفای بیمار در اتاق عمل,دعای شفای بیمار در کما,دعای شفای بیمار سرطانی            

دعای-مجرب-برای-شفای-سریع-بیمار-دعای-شفای-پادرد-و-کمردرد-تضمینی-300x151 ادعيه و اذكار دعا دعا و ختم مجرب شفای بیماری متفرقه
دعای مجرب برای شفای سریع بیمار دعای شفای پادرد و کمردرد تضمینی

دعای مچرب درد کف پا                    

صفوان جمال از امام صادق علیه السلام او هم از پدرش امام محمد باقر علیه السلام و او هم از امام سجاد علیه السلام نقل می کند : مردی نزد امام حسین علیه السلام آمد و از درد کف پا شکایت کرد. به طوری که نمی توانست در هنگام نماز روی پایش بایستد امام حسین علیه السلام به او فرمودند : چرا تعویذ نمی خوانی ؟ 

مرد گفت : نمی دانم . 

امام فرمودند : وقتی احساس درد کردی دستت را بر موضع درد بگذار و بگو :  

« بسم الله و بالله والسلام علی رسول الله » 

سپس بخوان بر آن موضع درد :

وَمَا قَدَرُوا اللَّهَ حَقَّ قَدْرِهِ وَالْأَرْضُ جَمِیعًا قَبْضَتُهُ یَوْمَ الْقِیَامَهِ وَالسَّماوَاتُ مَطْوِیَّاتٌ بِیَمِینِهِ سُبْحَانَهُ وَتَعَالَى عَمَّا یُشْرِکُونَ ( آیه ۶۷ سوره «زمر» )

و ( آنان که غیر خدا را طلبیدند) خدا را چنان که شاید به عظمت نشناختند ، و اوست که روز قیامت زمین در قبضه قدرت او و آسمانها در پیچیده به دست سلطنت اوست . آن ذات پاک یکتا منزّه و متعالی از شرک مشرکان (بلکه از فکر موحدان) است .         

 

ختم سوره انعام برای شفای مریض                

ختم سوره انعام برای شفای مریض لاعلاج توصیه شده است و در اینجا روش ختم انعام صغیر به جهت بیمار هفت نفر در نزد بیمار نشسته در یک مجلس هفت نوبت بخوانند هر کدام یک مرتبه و همه یک دفعه شروع کنند هر یک که به لفظ دو جلاله برسند در آیه شریفه «رسل الله» در ما بین دو الله این دعا را بخوانند چون تمام شود شروع به خواندن کنند تا سوره تمام شود . حتم سوره انعام یکی از بهترین دعا برای شفای مریض ها است :
« بسم الله الرحمن الرحیم اللهم ارحم جلده الرقیق و عظمه الدقیق و یعوذبک من شده الحریق یا ام ملدم إن کنت آمنت باللّه الأعظم فلا تأکلى اللحم و لاتشربى الدم و لا تصدعى الرأس، و لا تفورى من الفم و تحوَّلى عنه إلى من یزعم أن مع اللّه إلها آخر فإنه یشهدأن لا إله إلا اللّه وحده لاشریک له و أن محمداً عبده و رسوله ».
و هر گاه خواننده خود بیمار باشد به جاى «جلده و عظمه» «جلدى و عظمى» گوید و همچنین سائر ضمایر و افعال .                    

 

برگرفته از سایت دعاشفا     

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *