آخرین خبرها

دعای مجرب برای شفا و درمان درد و ضعیفی چشم بعد از نماز صبح

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به دعای مجرب برای شفا و درمان درد و ضعیفی چشم بعد از نماز صبح پرداخته ایم. برای درمان و شفای درد چشم و ضعیف بودن چشم دعای مجرب و قوی عنوان شده را بعد از نماز بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

48CD0945-7E96-44D3-9D0D-176A86B12BF0-300x198 دسته‌بندی نشده دعا و ختم مجرب شفای بیماری

دعای مجرب برای شفا و درمان  درد و ضعیفی چشم بعد از نماز صبح،دعای شفای درد چشم و درمان ضعف چشم بعد از نماز صبح,دعای رفع درد چشم,دعای مجرب برای چشم درد,دعای سریع الاجابه برطرف شدن درد چشم,دعای از بین رفتن درد چشم,دعای شفای ضعف و دید چشم,بهترین دعای نجات از چشم درد شدید،دعای مجرب شفا و درمان چشم درد

دعای مجرب برای شفا و درمان درد و ضعیفی چشم بعد از نماز صبح

[شیخ کلینی] از آن حضرت امام صادق (ع) نقل کرده که برای امور دنیا و آخرت و رفع درد چشم، پس از نماز صبح و مغرب این دعا را بخوانند:

اللّٰهُمَّ إِنِّى أَسْأَلُکَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ عَلَیْکَ ، صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ ، واجْعَلِ النُّورَ فِى بَصَرِى ، وَالْبَصِیرَهَ فِى دِینِى ، وَالْیَقِینَ فِى قَلْبِى ، وَالْإِخْلاصَ فِى عَمَلِى ، وَالسَّلامَهَ فِى نَفْسِى ، وَالسَّعَهَ فِى رِزْقِى ، وَالشُّکْرَ لَکَ أَبَداً مَا أَبْقَیْتَنِى.

معنی دعای فوق :

خدایا! به‌حق محمد و خاندان محمد بر تو، درود فرست بر محمد و خاندان محمد و قرار بده در دیده‌ام نور و در دینم بصیرت و در قلبم یقین و در عملم اخلاص و در جانم سلامت و در روزیم فراوانی و سپاس جاودان خویش را مادام که زنده‌ام نصیبم ساز.

برگرفته از سایت دعاسایت

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *