آخرین خبرها

دعای مجرب برای طلب ثروت و جلب محبت شخص

دعای مجرب برای طلب ثروت و جلب محبت شخص

به شما عزیزان در ادامه این پست گره گشای اسلامی و تجربه شده ای می آموزیم که از منابع معتبر روایت شده است و باعث جلب عشق مهر و زیاد شدن علاقه و محبت میان دو شخص و زوجین می شود. متن کامل دعای مجرب برای طلب ثروت و جلب محبت شخص را در ادماه بخوانید.

720338602362037 دعا و ختم مجرب رزق و روزی مهر و محبت
دعای مجرب برای طلب ثروت و جلب محبت شخص

دعای مجرب برای طلب ثروت و جلب محبت شخص,دعای جلب محبت پدر شوهر,دعای جلب محبت پدر و مادر,دعا برای جلب محبت پدر و مادر,دعا برای جلب محبت پدر شوهر,دعا برای جلب محبت پدر,دعا برای جلب محبت پدر مادر,دعای جلب محبت دیگران به خود,دعای برای جلب محبت دیگران,دعا برای جلب محبت دیگران,دعا برای جلب محبت دیگران به خود,دعا جهت جلب محبت دیگران,دعا برا جلب محبت دیگران,دعای قوی برای جلب محبت دیگران,دعا براي جلب محبت ديگران,دعا جلب محبت دیگران,

دعای مجرب برای طلب ثروت و جلب محبت شخص

در روايتى از امام صادق(عليه السلام) آمده است كه هرگاه حاجت مهمّى داشته باشى به گونه اى كه از نظر روحى در فشار شديد باشى.

دو ركعت نماز بخوان و پس از نماز، سه بار تكبير و سپس تسبيح حضرت زهرا(عليها السلام) را بگو، آنگاه به سجده برو و صد مرتبه بگو:

يا مَوْلاتى فاطِمَةُ اَغيثينی

سپس سمت راست صورت را بر زمين بگذار و همين جمله را صد بار بگو، بار ديگر به سجده برو و همين جمله را صد و ده مرتبه بگو، (مجموعاً 310 بار مى شود) سپس حاجت خود را از خداوند بخواه كه ان شاءاللّه برآورده مى سازد. (و حضرت زهراى مرضيّه(عليها السلام) ان شاءاللّه در پيشگاه خداوند براى برآمدن آن حاجت، شفاعت خواهد نمود).

 

بسمه تعالی

((حسین بن خالد)) مى گوید:

در بغداد هفصد هزار در هم مقروض شدم ، طلب كارها مرا امان نمى دادند و هر دفعه دنبالم مى فرستادند.

 

خلاصه از دست آنها پنهان شدم كه مرا نبینند و به همین خاطرهم نمى توانستم خدمت ((حضرت امیرعلیه السلام برسم ، در عین حال نامه اى براى حضرت نوشتم و در آن نامه ، احوالاتم را بیان كردم .

 

حضرت در جواب نوشته بودند كه :

بعد از هر نماز سه مرتبه این دعا را بخوان :

 

اَللّهُمَّ  اِنّى  اَسْئَلُكَ  یا لا اِلهَ  اِلاّ اَنْتَ بَحَقِّ لا  اِلهَ اِلاّ اَنْتَ اَنْ  تَرْحَمَنى بِلا  اِلهَ اِلاّ اَنْتَ  اَللّهُمَّ  اِنّى اَسْئَلُكَ یا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ بِحَقِّ  لا اِلهَ  اِلاّ اَنْتَ اَنْ  تَرضِىَ  عَنّى بِلا  اِلهَ اِلاّ اَنْتَ اَللّهُمَّ اِنّى اسْئَلُكَ یا لا اِلهَ اِلاّاَنْتَ بِحَقِّ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ اَنْ تَغْفِرَلى بِلا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ.

از وقتى كه آن را خواندم و بر آن دعا مداومت نمودم ، واللّه به چهار ماه نكشید كه تمام قرضهایم ادا شد و صد هزار در هم ، هم اضافه آمد.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *