آخرین خبرها

دعای مجرب برای یافتن دفینه و گنج سریع الاثر

در یکی دیگر از عناوین و ادعیه سایت ملکوت786 دعای مجرب برای یافتن دفینه و گنج سریع الاثر را می خوانیم. باعث می شود که اگر می خواهید گنجی پیدا کنید نتیجه بگیرید و بر مشکلات و سختی ها غلبه کنید. ان شاء الله که حاجت می گیرید و سختی ها حل و فصل می شود.

,دعای دفینه,دعای دفینه چیست,دعای دفینه یابی با خروس,دعای کشف محل دفینه,دعای رسیدن به دفینه,دعاهای دفینه یابی,دعای دیدن دفینه در خواب,دعای دیدن دفینه,دعای جستجوی دفینه,دعا برای رسیدن به دفینه,دعای دفینه یابی,دعای دیدن گنج در خواب,دعا دیدن گنج در خواب,دعای دیدن محل دفینه در خواب,دعای خواب دیدن محل دفینه

دعای-فوری-پیدا-کردن-دفینه رزق و روزی

دعای مجرب برای یافتن دفینه و گنج سریع الاثر,دعای ثروت عظیم,دعای ثروت عظیم مانند قارون,دعای ثروت عظیم در موم عسل,دعای ثروت عظیم صوتی,دعا ثروت عظیم,دعای برای ثروت عظیم,دعا برای ثروت عظیم فوق قدرت,دعا جهت ثروت عظیم,دعای رسیدن به ثروت عظیم,دعای ثروت و گنج عظیم

دعای یافتن گنج + دستور کامل فوری تجربه شده

سوره حمد را ۳ بار بخوانید و استغفار را ۱۲۵ بار يا هادي يا مهدي يا لطيف يا خبير اهدني و ارني في منامي ما يكون من أمر كذا و كذا بحق اسمك اللطيف الخبير السريع القريب المجيب و ۲۵ بار این را و من آياته أن تقوم السماء إلى تخرجون به تعداد ۷ بار در هنگام خواب پاکیزه بوده خواهید دید. شک نکنید.

اگر کسی آیه مبارکه زیر را نوشته و همراه داشته باشد و وارد محل دفینه شود و سپس با وسیله آهنی دایره اي در زمین عرف کند و در آن به حالت چمبر بنشیند و سپس مشتی خاک برداشته و این آیه مبارکه و دعای همراه آن را بر آن خوانده و سپس خاک آن را در محل بپاشد و بلافاصله از دایره خارج شود ، محل دفینه بر وی مکشوف شود .

 

وَعِندَهُ مَفَاتِحُ الْغَیْبِ لاَ یَعْلَمُهَا إِلاَّ هُوَ وَیَعْلَمُ مَا فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَمَا تَسْقُطُ مِن وَرَقَةٍ إِلاَّ یَعْلَمُهَا وَلاَ حَبَّةٍ فِی ظُلُمَاتِ الأَرْضِ وَلاَ رَطْبٍ وَلاَ یَابِسٍ إِلاَّ فِی كِتَابٍ مُّبِينٍ اللهم احرسنی من شر الجن و احفظنی من مسهم یا حفیظ فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین .

۶۴یوسف

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *