آخرین خبرها

دعای مجرب حاجات و عاقبت خوش در زندگی

هر انسانی دوست دارد از عاقبت کاری که انجام می دهد باخبر باشد، اما این موضوع امکانپذیر نیست. در این وضعیت خواندن دعا ها می تواند حس خوبی به ما می دهد، پس دعای مجرب حاجات و عاقبت خوش در زندگی را می خوانیم که در کتب مختلف تکرار شده است و می تواند باعث اتفاقات مثبت شود.

03203626387 دعا و ختم مجرب

دعای حاجت,دعای حاجت مهم,دعای حاجت حضرت اعلی,دعای حاجت فوری,دعای حاجت روا شدن,دعای حاجت خیلی فوری,دعای حاجت خیلی مهم,دعای حاجت بهایی,دعای حاجت روز جمعه,دعای حاجت روایی,دعای حاجت مهم و سریع

دعای مجرب حاجات و عاقبت خوش در زندگی

در میان نمازهای حاجات، نماز معروفی وجود دارد که برای پیش‌بردن امور و کارها سفارش شده‌است. در حاشیه این نماز گفته شده که اگر آن را با خلوص نیت اقامه کنید و کار شما به صلاحتان باشد، خداوند در راه رسیدن به آن عمل، شما را یاری خواهد کرد.
شیوه اقامه نماز:
دو رکعت نماز، شبیه به نماز صبح اقامه کنید
سپس ۱۰۱ مرتبه ذکر زیر را زمزمه کنید:
«استخیر اللَّه برحمته خیره فی عافیه»
برای انجام آن کار اقدام کنید، ان شا الله ختم به خیر شود.

*************************

مناجات معروف به آیات اسم اعظم، از جمله سفارش‌شده‌ترین اذکار برای مناجات با خداوند است. شیخ مغربی درباره این دعا گفته‌ است: “هرکه این پنج آیه مبارک را ورد دائم خود قرار دهد، و هر روز یازده مرتبه زیر لب زمزمه کند هر آینه براى او هر کار مهمّى از امور کوچک یا بزرگ، به زودى آسان گردد، به حق خداوند بلند مرتبه.”
متن:

اللَّهُ لا إِلَهَ إِلّا هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ
خدایى که معبودى جز او نیست آن خدا زنده به خود پاینده تا پایان آیة الکرسى.
اللَّهُ لا إِلَهَ إِلّا هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ نَزَّلَ عَلَيْكَ الْكِتَابَ بِالْحَقِّ مُصَدِّقاً لِمَا بَيْنَ يَدَيْهِ وَ أَنْزَلَ التَّوْرَاةَ وَ الْإِنْجِيلَ مِنْ قَبْلُ هُدىً لِلنَّاسِ وَ أَنْزَلَ الْفُرْقَانَ
خدایى که معبودى جز او نیست، زنده به خود پاینده، فرو فرستاد بر تو کتاب را بر حق، تصدیق کننده آنچه پیش از آن بود، و پیش از آن تورات و انجیل را براى هدایت مردم نازل کرد، و فرقان را فرو فرستاد.

اللَّهُ لا إِلَهَ إِلّا هُوَ لَيَجْمَعَنَّكُمْ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ لا رَيْبَ فِيهِ وَ مَنْ أَصْدَقُ مِنَ اللَّهِ حَدِيثاً
خدایى که معبودى جز او نیست، به راستى شما را براى روز قیامت گرد خواهیم آورد، تردیدى در آن نیست، و چه کسى در گفتار راستگوتر از خدا است؟
اللَّهُ لا إِلَهَ إِلّا هُوَ لَهُ الْأَسْمَاءُ الْحُسْنَى
خدایى که معبودى جز او نیست براى او است نام هاى نیکو

اللَّهُ لا إِلَهَ إِلّا هُوَ وَ عَلَى اللَّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ
خدایى که معبودى جز او نیست و باید که مؤمنان تنها بر خدا توکّل کنند.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *