آخرین خبرها

دعای مجرب دفع استرس قبل از خواب و پریشانی

دعای مجرب دفع استرس قبل از خواب و پریشانی

در این مطلب قصد داریم یک بار دیگر به شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت ملکوت 786 دعای مجرب دفع استرس قبل از خواب و پریشانی را شرح دهیم که در درجه اول باعث می شود به آرامش رسیده و پس از آن از سختی های قبل از خواب رها شوید. متن کامل دعای مجرب دفع استرس قبل از خواب و پریشانی را در ادامه بخوانید.

027382038260837 دعا و ختم مجرب
دعای مجرب دفع استرس قبل از خواب و پریشانی

دعای مجرب دفع استرس قبل از خواب و پریشانی,دعای پریشانی دشمن,دعا برای پریشانی دشمن,دعای پریشانی,دعا پریشانی,دعای رفع پریشانی,دعای رفع پریشانی و استرس,دعای رفع پریشانی و اضطراب,دعا برای رفع پریشانی,دعا جهت رفع پریشانی,دعا در هنگام پریشانی,دعاي رفع پريشاني,دعا برای رفع پریشانی و نگرانی,دعا برای رفع پریشانی و بیماری,دعای رفع مرض و پریشانی,دعای رفع پریشان حالی,دعا برای پریشانی خواب,دعا برای رفع پریشان حالی

دعای مجرب دفع استرس قبل از خواب و پریشانی

در حديث صحيح ديگر فرمود كه هر كه بعد از خوابيدن در رختخواب سه مرتبه دعای قبل از خواب بگويد:

اَلْحَمْدُلِلّهِ الَّذى عَلافَقَهَرَ اَلْحَمْدُلِلّهِ الَّذى بَطَنَ فَخَبَرَ وَالْحَمْدُلِلّهِ الَّذى مَلَكَ فَقَدَرَ وَالْحَمْدُللّهِ الَّذى يُحْيِى الْمَوْتى وَيُميتُ اْلاَحْياء وَهُوَ عَلى كُلِّ شىِءِ قَدير از گناهان بيرون ميآيد، مانند روزى كه از مادر متولدشده بود.

از حضرت امام رضا عليه السلام منقول است كه آية الكرسى در وقت خواب بخواند، از فالج ايمن گردد.از حضرت صادق عليه السلام منقول است كه هر كه سوره يس پيش از خواب بخواند، حق تعالى هزار ملك باو موكل گرداند كه او را از شر شياطين و هر بلائى حفظ كند.

از حضرت امام محمد باقر عليه السلام منقول است كه هر كه سوره اِذا وَقَعَتِ الْواقِعَهْ هر شب پيش از خواب بخواند، در قيامت روى او مانند ماه شب چهارده باشد.

در حديث ديگر فرمود كه هر كه سوره هائى كه در اَوّلشان سَبَّحَ لِلّهِ وَيُسَّبِحُ لِلّهِ است ، پيش ازخواب بخواند، نميرد تا بخدمت حضرت صاحب الامر عجل اللّه فرجه برسد و اگر بميرد، در همسايگى حضرت رسول صلّى اللّه عليه وآله وسلّم جا دهند اورا.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *