آخرین خبرها

دعای مجرب رهایی از زندان و تنگنا ها سریع التاثیر

دعای مجرب رهایی از زندان و تنگنا ها سریع التاثیر

اگر می خواهید در زندگی از بلا ها، گرفتاری ها و مشکلات در امان بمانید و خدایی نکرده شما یا یکی از نزدیکان درگیر بلا است دعای مجرب رهایی از زندان و تنگنا ها سریع التاثیر را بخوانید که ان شاء الله از این وضعیت عبور می کنید.

0273637026376083 دعا و ختم مجرب
دعای مجرب رهایی از زندان و تنگنا ها سریع التاثیر

دعای مجرب رهایی از زندان و تنگنا ها سریع التاثیر,دعای مجرب برای نجات زندانی,دعای آزادی زندانی از زندان,دعا برای آزادی زندانیان,دعای رهایی زندانی از زندان,دعای رهایی زندان,دعا برای رهایی زندانی از بند,دعا برای رهایی زندانی,دعا جهت رهایی زندانی,دعا براي ازادي زنداني,دعای رفع زندان,دعا برای رفع زندانی

دعای مجرب رهایی از زندان و تنگنا ها سریع التاثیر

گویند: مردی را در شام، روزگاری دراز، به زندان سختی افکنده بودند. در خواب، آن حضرت را دید که گویی به دیدارش آمده اند. بدو فرمودند: این دعا را بخوان. آن را آموخت و خواند و آزاد شد و به خانه اش رفت. دعا این بود:
اللهم بحق العرش و من علاه، و بحق الوحی و من اوحاه، و بحق النبی و من نبأه (و بحق البیت و من بناه)(2922)، یا سامع کل صوت یا جامع کل فوت یا باری النفوس بعد الموت.
صلی علی محمد و أهل بیته و آتنا و جمیع المومنین و المومنات فی مشارق الأرض و مغاربها فرجاً من عندک عاجلاً، بشهاده ان لا اله الا الله و ان محمداً عبدک و رسولک صلی الله علیه و علی ذریته الطیبین الطاهرین و سلم تسلیماً.

****************

روایت است که آن حضرت رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم را دیدار کرد. فرمودند:
می خواهی چیزی بدهمت؟ پاسخ داد: آری. فرمود: بگو:
اللهم ربنا و رب کل شی ء، منزل التوراه و الانجیل و الفرقان، فالق الحب و النوی، أعوذ بک من شر کل دابه أنت آخذ بناصیتها.
انت الاول فلیس قبلک شی ء، و أنت الاخر فلیس بعدک شی ء، و أنت الظاهر فلیس فوقک شی ء، و أنت الباطن فلیس دونک شی ء، صلی علی محمد و علی أهل بیته علیه و علیهم السلام و اقض عنی الدین و اغننی من الفقر و یسرلی کل الامر، یا أرحم الراحمین.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *