آخرین خبرها

دعای مجرب فروش سریع و آسان ملک و زمین

در صورتی که می خواهید ملک، زمین، خانه کالا و یا خودرو را به آسانی به فروش برسانید و از آن سود زیادی کسب کنید به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت ملکوت 786 حتما دعای مجرب فروش سریع و آسان ملک و زمین را بخوانید.

0873670236208637 بخت گشایی و ازدواج بخت گشایی و ازدواج دعا و ختم مجرب

 

دعای مجرب فروش سریع و آسان ملک و زمین

برای فروش فوری و آسان ملک و زمین و خانه و یا برای فروش متاع و کالا دستورالعمل زیر را انجام دهد :

دعای ذیل را هفت مرتبه بر یک لیوان از آب پاک بخواند و آن آب را در ملک و خانه یا بر روی اجناسی که قصد فروش دارد بپاشد. همچنین این دعا را در کاغذ بدون خط بنویسد و با خود نگهدارد.  به اذن خداوند تبارک و تعالی بزودی ملک یا زمین یا خانه یا آپارتمان به فروش میروند. مجرب است :

(بسم الله الرحمن الرحیم

و من اوفی بعهده من الله فاستبشروا ببینکم الذی بایعتم به و ذلک هو الفوز العظیم یا الله یا شکیکفی یا قاهر و یا مغنی و یا رزاق و یا وهاب یا الله )

 

رای فروش زمین یا ملک خود ، هفت بار آیه شریفه ذیل را بر کاسه ای از آب بخواند و آب را در زمین یا در ملک خود بپاشد . به اذن خداوند تبارک و تعالی ، زمین یا ملکش به فروش میرسد. بسیار مجرب است . وَمَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ مِنَ اللّهِ فَاسْتَبْشِرُواْ بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُم بِهِ وَذَلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ ( 0 ) آیات کریمه ذیل را در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد و در میان خانه یا ملک یا نزدیک آنها دفن کند به اذن خداوند سبحان بزودی ملک یا خانه اش به فروش میرسد. این آیات را بنویسد : (بقره آیه ۱۹۹) ثُمَّ أَفِیضُواْ مِنْ حَیْثُ أَفَاضَ النَّاسُ وَاسْتَغْفِرُواْ اللّهَ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ (آل عمران آیه ۱۷) الصَّابِرِینَ وَالصَّادِقِینَ وَالْقَانِتِینَ وَالْمُنفِقِینَ وَالْمُسْتَغْفِرِینَ بِالأَسْحَارِ توسل به امام جواد علیه السلام : از امور مجربه توسل به امام جواد علیه السلام میباشد . آن را ۱۴ مرتبه در ۹ روز بخوانید برای رسیدن به حوائج و خصوصا فروش منزل و ازدواج کردن مجرب است . اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِحَقِ‏ وَلِیِّکَ‏ مُحَمَّدِ بْنِ‏ عَلِیٍ‏ إِلَّا جُدْتَ‏ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَى مَنْ وَسِعَکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ رِزْقَکَ وَ أَغْنَیْتَنِی عَمَّنْ سِوَاکَ وَ جَعَلْتَ حَاجَتِی إِلَیْکَ وَ قَضَاهَا عَلَیْکَ إِنَّکَ لِمَا تَشَاءُ قَدِیرٌ خواندن این توسل را بعد از هر نماز برای اداء کردن قرض ها نیز مجرب دانسته اند

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *