آخرین خبرها

دعای مجرب و تجربه شده برای رفع کمردرد و تسکین درد سیاتیک

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعای مجرب و تجربه شده برای رفع کمردرد و تسکین درد سیاتیک پرداخته ایم 

دعای کمردرد و پادرد,دعای کمردرد در بارداری,دعای کمردرد و سیاتیک,دعای کمردرد شدید,دعای فوری کمردرد,دعای مجرب کمردرد,دعای درد کمردرد,دعا کمردرد,دعا درد کمر,دعای کمر درد فوری,دعای تسکین درد کمر,دعا برای درد کمر و پا,دعا برای رفع درد کمر و پا,دعا برای درد کمر در مفاتیح,دعای کمردرد,دعای کمردرد و سیاتیک,دعا برای کمردرد و پادرد,دعا برای کمردرد,دعا برای کمردرد شدید 

دعای-مجرب-و-تجربه-شده-برای-رفع-کمردرد-و-تسکین-درد-سیاتیک-300x156 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا متفرقه
دعای مجرب و تجربه شده برای رفع کمردرد و تسکین درد سیاتیک

دعای رفع کمردرد

به جهت درمان درد کمر شدید و سخت و دردناک هر روز نیت کند و با ایمان کامل و روبه قبله همراه باوضو و با طلب و مغفرت از خداوند حاجت خویش را از خدا مسئلت دارد و دستان خویش را بر آن موضع درد گزارده و ٣مرتبه قرائت کند.
وَمَا کَانَ لِنَفْسٍ أَن تَمُوتَ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ کِتَابًا مُّؤَجَّلًا ۗ وَمَن یُرِدْ ثَوَابَ الدُّنْیَا نُؤْتِهِ مِنْهَا وَمَن یُرِدْ ثَوَابَ الْآخِرَةِ نُؤْتِهِ مِنْهَا ۚ وَسَنَجْزِی الشَّاکِرِینَ
و پس از آن همانگونه که حاجتش درد دل مرور میکند سوره قدر را ٧ مرتبه بر موضع درد قرائت نماید . این عمل را چند نوبت تکرار نماید و تا بهبودی کامل انجام دهد .ان شاءالله بهبود یابد.

 

دعای مجرب برای درمان درد کمر

اسماعیل فرزند حضرت امام صادق علیه السلام به خدمت پدر از درد پشت و شکم شکایت کرد

حضرت او را طلبیدند و فرمودند که بر پشت بخواب و سپس این دعا را بر او خواندند :
بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ بِصُنْعِ اللَّهِ الَّذِي أَتْقَنَ كُلَّ شَيْ‏ءٍ إِنَّهُ خَبِيرٌ بِما تَفْعَلُونَ‏ اسْكُنْ يَا رِيحُ بِالَّذِي سَكَنَ لَهُ مَا فِي اللَّيْلِ وَ النَّهارِ وَ هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ.

منبع : طب الائمه ص 79

 

برگرفته از سایت دعاشفا 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *