آخرین خبرها

دعای محبت شوهر به زن سریع التاثیر و نتیجه بخش

امروز و در این پست یک بار دیگر قصد داریم به بررسی و آشنایی با دعایی بپردازیم که مدام در کتب مختلف ادعیه تکرار شده است. پس حتما معتبر است و می تواند نتیجه داشته باشد. دعای محبت شوهر به زن سریع التاثیر و نتیجه بخش را بخوانید. ان شاء الله که هر چه زود تر سختی ها و مشکلات بر زندگی زوجین رفع می شود.

,دعای محبت شوهر به زن,دعای محبت شوهر به زن از راه دور,دعای محبت شوهر به زن قوی,دعای محبت شوهر به زن فوری,دعاي محبت شوهر به زن,دعاي محبت شوهر به زنش,دعا محبت شوهر به زن,دعا محبت شوهر به زنش,دعای محبت شوهر به زن از راه دور فوری

دعای-مهر-و-علاقه-شوهر مهر و محبت

دعای محبت شوهر به زن سریع التاثیر و نتیجه بخش,دعاي محبت شوهر,دعای برای محبت شوهر به زنش,دعای قوی محبت شوهر به زنش,دعا برای محبت شوهر به زنش,دعا جهت محبت شوهر به زنش,دعای زیاد شدن محبت شوهر به زنش,دعای مهر و محبت شوهر به زنش,دعای محبت شوهر به همسرش,دعای جلب محبت شوهر

پس از نماز صبح، ده مرتبه هر آیه را قرائت نماید و سپس از خداوند جل جلاله درخواست مهر و محبت بیشتر و بهبود روابط میان خود و همسرش را نماید.

آیات شریفه ذیل را قرائت نماید:

(یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّهِ) سوره البقره آیه (۱۶۵)
(قُلْ إِن کُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللّهُ)سوره ال عمران آیه (۳۱)
(إِنِّی وَجَّهْتُ وَجْهِیَ لِلَّذِی فَطَرَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ حَنِیفًا وَمَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِکِین)َ سوره الانعام آیه (۷۹)
وَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنْفَقْتَ مَا فِی الْأَرْضِ جَمِیعاً مَا أَلَّفْتَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ وَلَکِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَیْنَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ سوره الأنفال آیه (۶۳)﴾
وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِی ۖ فَلَمَّا کَلَّمَهُ قَالَ إِنَّکَ الْیَوْمَ لَدَیْنَا مَکِینٌ أَمِینٌ) سوره یوسف آیه (۵۴)

دعای محبت شوهر سریع التاثیر فوری

(آیه۶) جهت خوف از دشمن بخواند و یا آن را نوشته و با خود داشته باشد ( لٍتُنذٍرَقَوًماًمَا اُنذٍرَ ءَابُاؤُهمً فَهم غافٍلون)
(آیه ۱۱) سوره حمد جهت بستن زبان سر خاک قبر کهنه بخواند و گِل کند.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *