آخرین خبرها

دعای محبت همسر – دعا های جلب محبت زن

دعای محبت همسر – دعا های جلب محبت زن

در صورتی که می خواهید همسر خود را در زندگی پایبند تر کرده، اختلاف را از بین برده و همین طور محبت او را جلب کنید در ادامه این مطلب از سایت ملکوت 786 دعای محبت همسر – دعا های جلب محبت زن را بخوانید که ان شاء الله حاجت می گیرید.

208638702637026837 دعا و ختم مجرب مهر و محبت
دعای محبت همسر – دعا های جلب محبت زن

دعای محبت همسر – دعا های جلب محبت زن,دعای جلب همسر از راه دور,دعای جذب همسر از راه دور,دعای جلب محبت همسر از راه دور,دعای جذب شوهر از راه دور,دعای جلب محبت شوهر از راه دور,دعای جلب محبت زن از راه دور,دعا برای جلب محبت همسر از راه دور,دعا برای جذب زن

دعای محبت همسر – دعا های جلب محبت زن

اگر بین شما و همسرتان اختلاف به وجود آمده است به نیت مهر و محبت و رفع کدورت یک بار صلواتفرستاده و سوره نساء را بخوانید و پس از آن 11 بار صلوات بفرستید تا محبت بین شما افزایش یابد.


محبت را باید از خدا خواست و 95 بار خواندن آیه 26 سوره آل عمران برای برآورده شدن این حاجت بسیار موثر است.
«قُلِ اللَّهُمَّ مالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَنْ تَشاءُ وَ تَنْزِعُ الْمُلْکَ مِمَّنْ تَشاءُ وَ تُعِزُّ مَنْ تَشاءُ وَ تُذِلُّ مَنْ تَشاءُ بِیَدِکَ الْخَیْرُ إِنَّکَ عَلی‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدیرٌ»
«بگو: «بارالها! مالک حکومتها تویی به هر کس بخواهی حکومت می بخشی و از هر کس بخواهی حکومت را می گیری، هر کس را بخواهی عزت می دهی و هر که را بخواهی خوار می کنی. تمام خوبیها به دست توست تو بر هر چیزی قادری.»

دعای جلب همسر

برای افزایش محبت شوهر به زن پس از نیمه شب جمعه سوره طه را به طور کامل بخوانید و به دنبال آن آیه آخر سوره توبه را بخوانید:

«فَإِنْ تَوَلَّوْا فَقُلْ حَسْبِیَ اللَّهُ لا إِلهَ إِلاَّ هُوَ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَ هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظیمِ»
«اگر آنها (از حق) روی بگردانند (نگران مباش) بگو: خداوند مرا کفایت می کند هیچ معبودی جز او نیست بر او توکل کردم و او صاحب عرش بزرگ است»


همچنین توصیه شده است که برای افزایش مهر و محبت بین زن و شوهر آیه فوق را 30 مرتبه پس از نیمه شب جمعه تکرار کنید.

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *