آخرین خبرها

دعای موفقیت در شغل تلاش و کسب روزانه پرخیر

دعای موفقیت در شغل تلاش و کسب روزانه پرخیر

امروز و در این پست به شما عزیزان گره گشای تجربه شده و عظیمی شرح می دهیم که باعث می شود در شغل خود موفق شده و به درآمد زیادی برسید و از سختی های بزرگ نیز بهتر و آسان تر عبور کنید، متن کامل دعای موفقیت در شغل تلاش و کسب روزانه پرخیر را مثل همیشه از سایت ملکوت 786 بخوانید.

0283638702637 دعا و ختم مجرب رزق و روزی
دعای موفقیت در شغل تلاش و کسب روزانه پرخیر

دعای موفقیت در شغل تلاش و کسب روزانه پرخیر,دعای رزق و روزی,دعای رزق و روزی صوتی,دعای رزق در مغازه,دعای رزق و روزی مغازه,دعای رزق صوتی,دعای رزق و روزی امام صادق,دعای رزق روز جمعه,دعای رزق و روزی مجرب,دعای رزق و روزی مغازه صوتی,دعای رزق و روزی با خاک مورچه,دعای رزق حضرت سلیمان,دعای رزق امام جواد,دعای رزق وروزی قوی,دعای رزق و روزی نخودکی,دعای رزق و روزی برای کیف پول,دعای رزق و روزی روی نعل اسب,دعای رزق امام سجاد,دعای رزق و روزی پرخیر و مجرب,دعای رزق روزی از حضرت عباس,دعای رزق و روزی در مفاتیح

دعای موفقیت در شغل تلاش و کسب روزانه پرخیر

امام صادق (ع) فرموده است: برخی دعاهاست که اگر کسی خواندن آن را در وقت خود فراموش کند، سزاوار است آن را قضا نماید و آن این است که هر روز پس از بامداد ده بار دعاهای زیر خوانده شود:

«لا اله الاالله وحده لا شریک له، له الملک و له الحمد یحیی و یمیت و یمیت و یحیی و هو حی لا یموت بیده الخیر و هو علی کل شی قدیر»

«معبودی جز خدا نیست، تنهاست. شریکی ندارد. مالکیت و ستایش از آن اوست. زنده می کند و می میراند. می میراند و دوباره زنده می کند. زنده ای است که نمی میرد. تمام نیکیها به دست اوست و بر هر چیزی تواناست.

«اعوذ بالله السمیع العلیم»

«به خداوند شنوای دانا پناهنده می شوم.»

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *