آخرین خبرها

دعای نجات از خطرات و بلا ها در زندگی – دعای دفع بلا

دعای نجات از خطرات و بلا ها در زندگی

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت ملکوت 786 قصد داریم به شما عزیزان دعایی شرح دهیم که باعث می شود اگر می خواهید از خطر و سختی زود تر عبور کنید و مدام حس می کنید که در دریای عمیق غم غرق شده اید دعای نجات از خطرات و بلا ها در زندگی نتیجه می دهد.

023873260786203 دعا و ختم مجرب
دعای نجات از خطرات و بلا ها در زندگی

دعای نجات از خطرات و بلا ها در زندگی,دعای دفع خطر,دعای دفع خطر زلزله,دعای دفع خطر سیل,دعای رفع خطر,دعای رفع خطر وبلا,دعای رفع خطر بیماری,دعای رفع خطر سفر,دعاي رفع خطر,دعا رفع خطر,دعا برای دفع خطر,دعای رفع خطر زلزله,دعا برای دفع خطر زلزله,

دعای نجات از خطرات و بلا ها در زندگی

محمد (بن علی بن حسین) بن بابویه (به سند خود در کتاب غیبت (اکمال الدین و اتمام النعمه) – عبدالله بن سنان (بن طریف):
امام صادق علیه السلام فرمود: دچار شبهه ای خواهید شد و بی نشان آشکار و به دور از امام هدایتگر خواهید ماند. هیچ کس نجات نخواهد یافت مگر آن که دعای غریق را بخواند. (عبدالله بن سنان گوید:) پرسیدم: چگونه است؟ فرمود:
یا الله یا رحمان یا رحیم، یا مقلب القلوب، ثبت قلبی علی دینک.
من چنین خواندم: یا مقلب القلوب و الأبصار… فرمود: خداوند – عز و جل – مقلب القلوب و الأبصار (دگرگون کننده ی دل ها و دیده ها) هست؛ اما چنان که می گویم، بگو؛ یا مقلب القلوب، ثبت قلبی علی دینک(789)
تذکر یک نکته: شاید (منع) ذکر ابصار ( دیدگان) از این رو باشد که در روز قیامت، از فزونی هراس ها، دل ها و دیده ها دیگرگون می شود؛ حال آن که در روزگار غیبت، ترس از دگرگونی دل ها (و اندیشه ها)ست؛ نه دیدگان.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *