آخرین خبرها

دعای های وسعت رزق و مشکل گشا سریع التاثیر

دعای های وسعت رزق و مشکل گشا سریع التاثیر

در یکی دیگر از پست ها و عناوین سایت ملکوت 786 به شما عزیزان گره گشای تجربه شده و اسلامی می آموزیم که باعث می شود از سخت ترین مشکلات مالی، بدهی ها و گرفتاری های مالی عبور کنید و زندگی خود را سر و سامان دهید و از سختی ها نیز بهتر و آسان تر گذر کنید. متن کامل دعای های وسعت رزق و مشکل گشا سریع التاثیر را بیاموزید تا حاجت بگیرید.

72086323208637 دعا و ختم مجرب رزق و روزی
دعای های وسعت رزق و مشکل گشا سریع التاثیر

دعای های وسعت رزق و مشکل گشا سریع التاثیر,دعای وسعت روزی,دعای وسعت روزی مغازه,دعای وسعت روزی حلال,دعای وسعت روزی امام جواد,دعای وسعت روزی برای مغازه,دعا برای وسعت روزی,دعای وسعت رزق و روزی,دعای وسعت رزق و روزی صوتی,دعای وسعت رزق و روزی فراوان,دعای برای وسعت رزق روزی,دعای برای وسعت روزی,دعای وسعت رزق و روزی امام جواد,دعای وسعت رزق و روزی در قرآن,دعا وسعت رزق و روزی,دعاي وسعت رزق و روزي,دعایی برای وسعت رزق وروزی,دعای مجرب برای وسعت رزق و روزی,دعای وسعت رزق وروزی

دعای های وسعت رزق و مشکل گشا سریع التاثیر

1-جهت تنگي روزي و رفع فقر 40 روز روزي يكمرتبه سوره مباركه مزمل را بخواند.

2-برای رفع فقر و جلب وسعت و باز شدن در بهشت هر روز 100 مرتبه بگویید:

لا اله الا اللّه الملك الحق المبين .

3-جهت جلوگيري از فقر، بخل، مرض و براي غني شدن از نظر مادي در هر روز بين الطلوعين (بعد از طلوع فجر تا قبل از طلوع آفتاب) 10 مرتبه اسم مبارك «يا باسط» خوانده شود.

 

4-برای گشایش روزی صد مرتبه در روز بگوید :

یا وَهّاب

5-برای گشایش در هر روز 77 مرتبه بگوید :

یا غَفور یا وَدود

**********************************************

ابو بصیر نقل می‌کند: به حضرت صادق (علیه‌السلام) از حاجت خودم شکایت کردم و از آن حضرت خواستم که به من دعایی جهت رزق بیاموزد.

حضرت صادق (علیه‌السلام) فرمود: در نماز شب، وقت سجده (در روایت دیگر: در سجده آخرِ رکعتِ هشتمِ نافله شب) این دعا را بخوان: یا خَیْرَ مَدْعُوٍّ وَ یا خَیْرَ مَسْئُولٍ وَ یا اَوْسَعَ مَنْ اَعْطی وَ یا خَیْرَ مُرْتَجیً اُرْزُقْنی وَ اَوْسِعْ عَلَیَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ سَبِّبْ لی رِزْقاً مِنْ قَبْلِکَ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیْءٍ قَدیرٌ.

حضرت این دعا را به من تعلیم فرمود، از وقتی که من آن را خواندم، دیگر محتاج نشدم.

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *