آخرین خبرها

دعای پرخیر و برکت برای شب عروسی و ازدواج سریع التاثیر

دعای پرخیر و برکت برای شب عروسی و ازدواج سریع التاثیر

امروز و در این مطلب قصد داریم به شما عزیزان دعای رهگشا و پرخیر و برکتی بیاموزیم که گره گشا است و اگر می خواهید در زندگی تان به حاجات و خواسته های خود برسید، از این رو می توانید متن کامل دعای پرخیر و برکت برای شب عروسی و ازدواج سریع التاثیر را در ادامه بیاموزید که بار ها افراد زیادی را از گرفتاری های قبل و بعد ازدواج نجات داده است و بخشی از زندگی است.

27860379637927 بخت گشایی و ازدواج دعا و ختم مجرب
دعای پرخیر و برکت برای شب عروسی و ازدواج سریع التاثیر

دعای پرخیر و برکت برای شب عروسی و ازدواج سریع التاثیر,دعای ازدواج سریع,دعای ازدواج موقت,دعای ازدواج نخودکی,دعای ازدواج سریع سریع التاثیر و پرخیر و برکت,دعای ازدواج پسر,دعای ازدواج با مرد مورد علاقه,دعای ازدواج در مفاتیح,دعای ازدواج از بهجت,دعای ازدواج مجرب,دعای ازدواج حضرت علی,دعای ازدواج سریع پسر,دعای ازدواج با معشوق نی نی سایت,دعای ازدواج چیست,دعای ازدواج امام جواد,دعای ازدواج خیلی سریع,دعای ازدواج صبی,دعای ازدواج فرزند,دعای ازدواج دائم,دعای ازدواج در قنوت,دعای ازدواج جوانان,

دعای پرخیر و برکت برای شب عروسی و ازدواج سریع التاثیر

دعا در شب عروسي : از امام باقر(ع) نقل شده است كه در شب عروسي زن و مرد وضو بگيرند و دو ركعت نماز بخوانند. بعد از آن مرد دعا كند و خواسته هاي خود را بگويد و زناني كه همراه همسر او هستند «آمين» بگويند. سپس زن و مرد با هم اين دعاها را بخوانند .

(( اللهم ارزقنی الفها وودها و ارضنی بها و اجمع بیننا باحسن اجتماع و انس ایتلاف فانک تحب احلال و تکره الحرام)) .

از امام صادق (ع) نقل شده است كه در شب عروسي مرد موي پيشاني زن را بگيرد و به سوي قبله برگرداند و مرد دعاي زير را بخواند.(( اللهم بامانتک اخذتهما و بکلماتک استحللتها فان قضیت لی منها ولداٌ فاجعله مبارکاٌ نقیاٌ من شیعه ال محمد ولا تجعل للشیطان فیه شرکاٌ لا نصیباٌ ))

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *