آخرین خبرها

دعای پولدار شدن برای پسران جوان و مجرد

اگر پسر شما مجرد است و هنوز درگیر مشکلات مالی شده. به واسطه این مسائل نمی تواند گره های زندگی خود را حل کند. پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت ملکوت786 دعای پولدار شدن برای پسران جوان و مجرد را بخوانید. ان شاء الله که زود تر این سختی های پیش و روی شما برداشته می شود.

,دعای پولدار شدن,دعای پولدار شدن از غیب,دعای پولدار شدن,دعای پولدار شدن یک شبه,دعای پولدار شدن فوری,دعای پولدار شدن قوی,دعاي پولدار شدن,دعاي پولدارشدن زود,دعاي پولدار شدن سريع,دعای پولدار شدن از امام باقر,دعای پولدار شدن از غیب,دعا برای پولدار شدن یک شبه

دعای-موفقیت-مالی دعای گشایش کار رزق و روزی

دعای پولدار شدن برای پسران جوان و مجرد,دعای که یک شبه پولدار شدن,دعای ثروتمند شدن فوری,دعای پولدار شدن سریع,دعا پولدار شدن سریع,دعای برای ثروتمند شدن فوری,دعا جهت پولدار شدن سریع,دعای بسیار بسیار مجرب برای پولدار شدن فوری,دعا برای پولدار شدن سریع

دعای پولدار شدن پسران مجرد + دستور خواندن و اجرا

از برای وسعت رزق و گشایش روزی در روز پنجشنبه اول ماه شروع کرده و تا چهل و یک روز هر روز سیصد و پنجاه و نه مرتبه آیه مذکور- آیات دو و سه سوره طلاق : و من یتق الله    تا    لکل شی قدرا – را بدون تکلم با کسی بخواند که بسیار مجرب است و بعد از اتمام هر آیه بگوید:  “یا فتاح یا رزاق یا واسع”

یک روز مردی محضر مقدس  حضرت رسول سلام اله علیه مشرف شد از وسوسه حدیث نفس و قرضی که برای او سنگین شده بود و از فقر و درویشی به آن حضرت شکایت کرد. حضرت رسول (ص ) به او فرمودند:   این ذکر را همیشه تکرار کن و بگو « تَوَکَّلْتُ عَلَی  الْحَی الَّذی لایَمُوتُ وَ الْحَمْد ُلِلّهِ الَّذی لَمْ یَتَّخِذْ  وَلَداً وَلَمْ یَکُنْ لَهُ شَریکٌ فِی الْمُلْکِ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ  وَلِی مَنَ الذُّلِ وَ کَبِّرْهُ تَکْبیراً.»

این ذکر شریف و مجربِ ذیل را در کاغذ بدون خط بنویسد و با خود به همراه داشته باشد انشااللّه کسب و کارش رونق می یابد.«یااللّه یا رَبِّ یاحیُّ یاقَیوم یاذَالجلالِ والإکرام اَسئلُکَ بِاسْمِکَ اَلْعَظیمِ اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رَزقاً حلالاً طَیِّباً»

 

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *