آخرین خبرها

دعای پیامبر اسلام (ص) برای رفع سختی ها و دشواری ها

دعای پیامبر اسلام (ص) برای رفع سختی ها و دشواری ها

گاهی انسان ها با دشواری ها و مشکلاتی روبرو می شوند که فکرش را هم نمی کردند و قطعا سخت است که بخواهند از هر گرفتاری بدون توجه به لحظات خوش خود گذر کنند. زمانی که فرد گرفتاری سختی های زندگی می شود راه هایی برای نجات دارد که هر چه از آن ها بهتر استفاده کند قطعا موفق تر است.

دعا ها یکی از اصلی ترین راه ها در این باره هستند که مشکلات را تا حد زیادی بهبود بخشیده و سختی ها را نیز دفع می کنند.

283602739670937 دعا و ختم مجرب
دعای پیامبر اسلام (ص) برای رفع سختی ها و دشواری ها

دعای پیامبر اسلام (ص) برای رفع سختی ها و دشواری ها,دعای رفع سختی و مشکلات,دعای رفع سختی و گرفتاری,دعا رفع سختی ها,دعای برای رفع سختی,دعا برای رفع سختی و گشودن گرفتگی کارها,دعا برای رفع سختی زندگی,دعا جهت رفع سختی,دعای رفع بلا و سختی,دعای گشایش بخت قوی,دعای گشایش دل,دعای گشایش گره ها,دعای گشایش رزق روزی,دعای گشایش بخت سریع دختر,دعای گشایش در زندگی,دعای رفع مشکلات زن و شوهر,دعاي رفع مشكل سريع,دعای رفع مشکلات مریضی,دعای رفع مشکلات اهل سنت,دعای رفع مشکلات بزرگ,دعای رفع مشکل گشا,

دعای پیامبر اسلام (ص) برای رفع سختی ها و دشواری ها

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند:

یَا عَلِیُّ أَمَانٌ‏ لِأُمَّتِی‏ مِنَ الْهَمِّ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ لَا مَلْجَأَ

وَ لَا مَنْجَى مِنَ اللَّهِ إِلَّا إِلَیْه‏.

علی جان! این سخن باعث ایمنی امت من در هنگام سختی‌هاست:

لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ لَا مَلْجَأَ وَ لَا مَنْجَى مِنَ اللَّهِ إِلَّا إِلَیْه‏.

شما نیز این دعا را در هنگام گرفتاری ها، سختی ها و همین طور موانع پیش و رو بخوانید که انشالله در کوتاه ترین زمان ممکن به حاجتی که دارید می رسید و موفقیت های بیشتری را کسب می کنید.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *